16/11/2010 Cultura
Manel Gómez, amb la foto guanyadora.
El Cine Club Bahía torna a estar d’enhorabona. Manel Gómez, membre d’aquesta entitat palamosina, ha guanyat el primer premi del cinquè Concurs Fotogràfic de Begur 2010. Aquest passat dissabte es va inaugurar la cinquena edició d'aquest certamen fotogràfic que porta el nom del fotògraf de Begur, Josep Carreres. L’exposició, oganitzada per l'Àrea de Cultura de l'Ajuntament d'aquesta localitat baixempordanesa, es podrà visitar a la Sala d'Exposicions Municipal de Begur fins el 27 de novembre, els dijous de cinc a vuit, i els divendres i els dissabtes, de quatre a vuit.
D'entre les fotografies exposades es podrà veure la del membre del Cine Club Bahia, Manel Gómez, que va guanyar el primer premi. Gómez aconsegueix un nou guardó pel Cine Club Bahía, després que la setmana passada el palamosí Josep Lois guanyés un premi en la prestigiosa Biennal Internacional de Fotografia Esportiva.
Totes les notícies:
15/06/2026 - Serveis La Fira de la Gamba de Palamós ven 50.000 tiquets i bat el seu rècord
L'onzena edició de la Fira de la Gamba de Palamós ha batut aquest dissabte el rècord de tiquets...
15/06/2026 - Obres i Urbanisme Palamós planifica amb l'ACM la renovació de l'enllumenat públic
L'Ajuntament de Palamós s'acull a l'Acord marc de serveis i subministrament de la Central de...
15/06/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament convoca les subvencions per rehabilitar façanes
L'Ajuntament de Palamós ha obert el termini perquè la ciutadania demani les ajudes per a la...
15/06/2026 - Cultura L'Ateneu dinamitza la Festa Major amb la primera Fira de Barraques, Sound System a la platja i la baixada de carretons
L'Ateneu de Palamós i Sant Joan organitza diverses activitats aquest cap de setmana vinent, en la...
15/06/2026 - Cultura Club de lectura 'Llegir el teatre' a la Biblioteca, amb 'El Nom'
El club de lectura 'Llegir el teatre', de la Biblioteca Municipal de Palamós, comentarà avui...