Planifiquen la continuació de la via verda cap a Platja d'Aro.

05/11/2010 Obres i Urbanisme


Alexandre Sales, al centre, aquesta setmana a Palamós.

Alexandre Sales, al centre, aquesta setmana a Palamós.

La xarxa de carril bici de Palamós s’ampliarà amb un nou tram que unirà la zona del Mas Pareras amb l’enllaç de l’actual via verda. El projecte forma part de la xarxa de via verda que ha d’unir Platja d’Aro amb Palamós. El tram, de 2’3 quilòmetres, donarà continuïtat també al carril bici urbà que s’està construint seguint una part del traçat del vial del port.Per a començar a planificar la continuació de la via verda, aquesta setmana ha vingut a Palamós el sots-director de Planificació i Projectes de la Generalitat, Alexandre Sales. Ho explica l'alcaldessa del municipi, Teresa Ferrés.
CITA TERESA FERRÉS
Els tècnics de la Generalitat i de l'Ajuntament de Palamós valoraran el traçat més idoni per al carril vici que, provinent de Sant Antoni de Calonge, passarà per la zona de Mas Pareras, ja dins del terme municipal de Palamós. Seguirà paral•lel a la riera Aubi i enllaçarà després amb la via verda de Palamós a Palafrugell. El tram de via verda està relacionat amb el projecte de desdoblament a quatre carrils de la carretera C-31, entre Palamós i Platja d'Aro, i no es començaria a fer abans d'un any, com a mínim. Amb aquest nou traçat per a bicicletes no només es donarà continuïtat al tram de via verda sinó també al carril bici urbà que s'està construïnt actualment. Aquest comença al vial del port, a l'altura del cementiri, i va fins a la gasolinera de Sant Joan.


Teresa Ferrés



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...