28/10/2010 Societat
L'actual local del Síndic de Greuges, al carrer de Mauri i Vilar.
El Síndic de Greuges de Palamós i l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor treballaran en un mateix local. Així ho ha confirmat a Ràdio Palamós el síndic Jordi Sistach. La intenció es concentrar els dos serveis d’atenció ciutadana a la seu que el Síndic de Greuges té al carrer de Mauri Vilar. Això es faria efectiu d’aquí a dues o tres setmanes. Aquesta és una vella aspiració de Jordi Sistach. En el seu moment ja ho va ser que l'oficina del Síndic de Greuges sortís de l'Ajuntament i tingués un local propi. Considerava que les dues coses havien d'estar separades, atès que la feina del Síndic és, precisament, defensar la ciutadania de possibles males pràctiques de l'administració municipal. Sistach no considerava correcte que, per queixar-se de l'Ajuntament, la gent hagués d'anar a l'Ajuntament. Va aconseguir el seu propòsit traslladant-se al local del carrer de Mauri i Vilar. Jordi Sistach creu que passa el mateix amb l'Oficina d'Atenció al Consumidor, situada ara a les dependències de l'Àrea de Turisme, Promoció Econòmica i Consum. La seva proposta, que ja ha estat atesa, és concentrar-ho tot en un únic punt. Escoltem Jordi Sistach, Síndic de Greuges de Palamós.
CITA JORDI SISTACH 1
Sistach ens parla d'un altre projecte: un espai de mediació municipal.
CITA JORDI SISTACH 2
Jordi Sistach és el Síndic de Greuges de Palamós des que aquesta figura es va crear l'any 2005. Enguany ha estat reelegit per continuar en el càrrec cinc anys més, un segon i últim mandat.
Jordi Sistach 1
Jordi Sistach 2
Totes les notícies:
17/06/2026 - Política Palamós tanca l'obra del passeig del Mar amb un cost de 6.870.000 euros
El Ple de l'Ajuntament de Palamós va aprovar ahir la despesa per majors amidaments del projecte de...
17/06/2026 - Serveis L'Ajuntament allarga 4 mesos el lloguer del mercat 'El Provisional'
L'Ajuntament de Palamós ha acordat allargar el lloguer del local on, des de la tardor passada, hi...
17/06/2026 - Serveis En servei la plataforma que facilita el bany autònom a persones amb mobilitat limitada
Per tercer estiu seguit, l'Ajuntament de Palamós ha posat en servei a la platja Gran del municipi...
17/06/2026 - Cultura Dos treballs es reparteixen el Premi de Recerca Unitat Popular
La CUP Palamós Vila-romà ha fallat la cinquena edició del Premi de Recerca Unitat Popular. I per...
17/06/2026 - Cultura Publicats els 6 guanyadors de les Beques Finestres, que faran una estada a la residència de cala Sanià
La sisena edició de les Beques Finestres ha proclamat 6 propostes guanyadores, 3 en català en 3...