Ballada sardanista de tardor, aquest diumenge.

15/10/2010 Cultura


Ballada de sardanes al passeig, en una imatge d'arxiu.

Ballada de sardanes al passeig, en una imatge d'arxiu.

En el repàs d'altres actes que es fan aquest cap de setmana, destaquem la ballada de sardanes que l'Agrupació Sardanista Costa Brava convoca per a aquest diumenge. Serà a les dotze del migdia, a l'escenari del passeig del Mar, i comptarà amb la presència de la cobla Flama de Farners.Recordem també que des d'avui ja es pot visitar l'exposició de manualitats de les alumnes del grup d'autoajuda que gestiona Cáritas Sant Joan. Els treballs es poden veure a l'Espai del Barri, fins al dia 30 d'octubre. L'horari és de dos quarts de dotze a dues, al matí, i de dos quarts de cinc a dos quarts de vuit, a la tarda.

Demà dissabte, a les vuit del vespre i a La Gorga, conferència del jurista Ignasi Planes. L'acte està organitzat per Reagrupament.cat.

Diumenge es fa l'Aplec de Santa Coloma de Fitor. A les deu del matí, exposició temporal a la rectoria. Es tracta d'Objectiu Gavarres, del fotògraf Oriol Alamany. A la mateix hora hi ha una activitat de 'geocaching' i també una visita guiada al dolmen del Llobinar, amb l'arqueòleg Daniel Punseti. A les onze missa i benedicció del terme i, en acabat, audició de sardanes amb la cobla Costa Brava. Dinar popular i, a partir de les quatre de la tarda, ball amb l'orquestra Costa Brava i final de festa.

I, finalment, l'Associació de Familiars d'Usuaris del Centre Tramuntana i l'AMPA de l'Escola d'Educació Especial Els Àngels de Palamós celebren aquest diumenge la Festa Motera Solidària. Estava prevista per a la setmana passada però es va haver d'ajornar a causa del mal temps. Les entitats, que treballen amb discapacitats intel·lectuals, els volen fer participar d'una passejada en moto. L'activitat es farà al Parc d'Activitats Econòmiques de Calonge, a partir de les deu del matí.



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...