Micaló, defensa i golejador.

07/10/2010 Esports


Lluís Micaló, jugador del Palamós CF.

Lluís Micaló, jugador del Palamós CF.

El defensa del Palamós Club de Futbol, Lluís Micaló, s’ha convertit en un dels golejadors de l’equip. Juntament amb el davanter Marc Casas és l’únic jugador de la plantilla que ha aconseguit fer dos gols en aquests primers partits de lliga. Casas i Micaló van ser, precisament, els autors dels dos gols que, diumenge passat van donar la victòria al Palamós en el partit jugat al camp del Vilanova. Amb dues dianes cadascú, són els màxims realitzadors d'un equip que ha fet nou gols en sis partits. Micaló creu que haver vist porteria ja en dues ocasions no deixa de ser una anècdota i posa per davant el rendiment global de l'equip.
CITA LLUÍS MICALÓ 1
Lluís Micaló té 21 anys. Procedent del Cassà, és un dels fitxatges que va fer el Palamós en la pretemporada i s’ha consolidat ràpidament en l’equip titular. El jugador reconeix que l'equip ha de traslladar ara al Nou Estadi el bon rendiment que està tenint en els partits que juga fora de casa.
CITA LLUÍS MICALÓ 2
El pròxim rival del Palamós Club de Futbol serà el Balaguer. El partit es jugarà al Nou Estadi Municipi i, atenció, s'avança a aquest dissabte, 9 d'octubre, a partir de les cinc de la tarda. Cal recordar que dimarts vinent, els palamosins tornen a tenir partit de lliga, en aquest cas al camp del Terrassa.


Lluís Micaló 1


Lluís Micaló 2



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...