28/09/2010 Societat
Aquest vespre no hi haurà recollida d'escombraries.
L’Ajuntament de Palamós ha fixat un decret de serveis mínims per al seu personal, de cara a la jornada de vaga general de demà dimecres. No hi haurà servei de recollida d'escombraries, aquesta nit, i l'hospital de Palamós manté programada tota la seva activitat per a demà.Anem a pams. El decret de serveis mínims de l'Ajuntament obliga a cobrir amb una persona l’atenció al públic dels serveis de registre i recaptació, així com els conserges de les escoles públiques de primària. Hi ha serveis que ja se sap que se sumaran a l'aturada. És el cas de les dependències d’Acció Social i Ciutadania, que restaran tancades perquè el seu personal farà vaga. D’altra banda, el servei de recollida d’escombraries no funcionarà des de les nou d’aquesta nit i durant 24 hores. Per això es recomana a la gent que guardi les deixalles i no les llenci fins demà, a partir de les nou de la nit. Escoltem Teresa Ferrés, alcaldessa de Palamós.
CITA TERESA FERRÉS
Els serveis mínims de recollida de deixalles es prestaran només a l'hospital de Palamós i al centre Palamós Gent Gran. Pel que fa a les escoles, no hi ha constància que els claustres de professors dels col·legis Vila-romà i Vedruna facin vaga. A La Salle és possible que puntualment algun docent s'hi sumi però això no afectarà les classes. Sí que hi podria haver afectació al Ruiz Giménez. En funció del nombre de professors que se sumin a l'aturada, es veurien compromeses les classes per a un curs de primària, dos de P-3 i un de P-5.
L’hospital de Palamós, per la seva banda, manté la totalitat de les consultes externes, proves diagnòstiques i intervencions quirúrgiques programades, i fins demà mateix no se sabrà si cal fer alguna cancel•lació. El que sí està garantit és el cent per cent de l’atenció d’urgència.
Teresa Ferrés
Totes les notícies:
17/06/2026 - Política Palamós tanca l'obra del passeig del Mar amb un cost de 6.870.000 euros
El Ple de l'Ajuntament de Palamós va aprovar ahir la despesa per majors amidaments del projecte de...
17/06/2026 - Serveis L'Ajuntament allarga 4 mesos el lloguer del mercat 'El Provisional'
L'Ajuntament de Palamós ha acordat allargar el lloguer del local on, des de la tardor passada, hi...
17/06/2026 - Serveis En servei la plataforma que facilita el bany autònom a persones amb mobilitat limitada
Per tercer estiu seguit, l'Ajuntament de Palamós ha posat en servei a la platja Gran del municipi...
17/06/2026 - Cultura Dos treballs es reparteixen el Premi de Recerca Unitat Popular
La CUP Palamós Vila-romà ha fallat la cinquena edició del Premi de Recerca Unitat Popular. I per...
17/06/2026 - Cultura Publicats els 6 guanyadors de les Beques Finestres, que faran una estada a la residència de cala Sanià
La sisena edició de les Beques Finestres ha proclamat 6 propostes guanyadores, 3 en català en 3...