24/09/2010 Obres i Urbanisme
Imatge virtual de la futura piscina mancomunada.
L’assemblea de la Mancomunitat de Municipis que formen Palamós, Calonge i Vall-llobrega farà oficial dilluns que ve l’adjudicació de l’obra per fer la piscina coberta. Aquesta mateixa setmana, el Ple de l’Ajuntament de Palamós ja ha aprovat l’acord de construcció de l’equipament, el seu finançament i l’acceptació de les corresponents subvencions.L'Ajuntament havia de fer aquest tràmit perquè, de fet, és el beneficiari de les subvencions concedides. Aquests diners es traspassen després a la Mancomunitat que és qui gestiona la construcció de la piscina. Ho explicava el portaveu socialista a l'Ajuntament de Palamós, Joan Gea.
CITA JOAN GEA
La Generalitat i la Diputació de Girona subvencionen amb 1'4 milions d'euros, en total, el projecte de la piscina. El seu cost d'adjudicació és de 4'2 milions. Des del Partit Popular, Joan Fontanet es va felicitar que el projecte de la piscina es desencalli definitivament.
CITA JOAN FONTANET
El regidor d'ERC, Dani Reixach, es va mostrar decebut perquè la gestió de la piscina s'adjudiqui a una empresa privada i no la faci l'Ajuntament de manera directa.
CITA DANI REIXACH
El passat 15 de setembre es va obrir el darrer sobre del concurs públic per adjudicar el projecte de construcció i explotació de la piscina. L'adjudicatari és un licitador que aplega un total de quatre empreses de diferents sectors. Des de constructores fins a empreses de gestió esportiva i de material. L'Assemblea de la Mancomunitat, formada pels alcaldes i els regidors dels tres ajuntaments, aprovarà dilluns l'adjudicació. Les obres podrien començar a l'inici de 2011 i durarien deu mesos. La piscina es fa a la zona de Belitrà est, dins del terme municipal de Calonge.
Joan Gea
Joan Fontanet
Dani Reixach
Totes les notícies:
30/04/2026 - Societat El Tribunal Suprem rebutja el recurs municipal per les retribucions extraordinàries de la Policia Local
El Tribunal Suprem ha inadmès el recurs de cassació que havia presentat l'Ajuntament de Palamós...
30/04/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament de Palamós reitera que l'aigua de Castell i el seu entorn és apta pel bany
Les analítiques de les aigües de bany del litoral de Palamós, entre Castell i la Fosca, recullen...
30/04/2026 - Societat 16 carrers i 20 espais guarnits al 'Sant Joan Florit'
Aquest diumenge el nucli de Sant Joan tornarà a lluir en una nova edició del 'Sant Joan Florit'....
30/04/2026 - Política JuntsxCat demana al govern que escolti els veïns que demanen places d'aparcament tarifat al voltant de la Fosca
Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós es queixa que el govern municipal format per ERC i...
30/04/2026 - Política Trobada assembleària i festiva de la CUP al passeig del Mar
La Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà ja ho té tot a punt per a la jornada...