24/09/2010 Societat
Els diners que l’Ajuntament de Palamós s’estalvia aquest any per la retallada de sous al personal municipal, ja tenen destí. L’import, 161 mil euros, es dedicarà a eixugar una part del deute dels comptes municipals. Cap dels grups de l’oposició, llevat del PP, es va mostrar d'acord amb la proposta.Tant CiU, com l'Entesa, com Esquerra Republicana de Catalunya van reconèixer que el mateix decret del govern de l'Estat que marcava la retallada de salaris, ja deia que els diners havien de tenir aquest destí. El desacord dels grups opositors es va manifestar, més aviat, cap al decret de l'executiu Zapatero.
Escoltem, Josep Espadalé, de l'Entesa.
CITA JOSEP ESPADALÉ
En termes similars es va expressar Isabel Ruiz, portaveu municipal de CiU.
CITA ISABEL RUIZ
Per últim, el regidor d'Hisenda, el socialista Josep Palet, va dir que s'havien limitat a fer el que diu el decret, destinant els 161 mil euros d'estalvi a eixugar deute municipal.
Josep Espadalé
Isabel Ruiz
Totes les notícies:
30/04/2026 - Societat El Tribunal Suprem rebutja el recurs municipal per les retribucions extraordinàries de la Policia Local
El Tribunal Suprem ha inadmès el recurs de cassació que havia presentat l'Ajuntament de Palamós...
30/04/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament de Palamós reitera que l'aigua de Castell i el seu entorn és apta pel bany
Les analítiques de les aigües de bany del litoral de Palamós, entre Castell i la Fosca, recullen...
30/04/2026 - Societat 16 carrers i 20 espais guarnits al 'Sant Joan Florit'
Aquest diumenge el nucli de Sant Joan tornarà a lluir en una nova edició del 'Sant Joan Florit'....
30/04/2026 - Política JuntsxCat demana al govern que escolti els veïns que demanen places d'aparcament tarifat al voltant de la Fosca
Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós es queixa que el govern municipal format per ERC i...
30/04/2026 - Política Trobada assembleària i festiva de la CUP al passeig del Mar
La Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà ja ho té tot a punt per a la jornada...