31/12/2009 Obres i Urbanisme
La nova imatge del mercat municipal cobert de Palamós.
El mercat municipal cobert de Palamós ha canviat totalment la seva imatge exterior. Ja han acabat les obres de remodelació de la seva façana, que es van incloure en el Fons Estatal d’Inversió Local. Les obres han costat 79 mil euros, les ha fet l'empresa Qualipubli, i han consistit en la col•locació d’uns panells de colors, intercalats amb fotografies de productes alimentaris.El regidor de Mercats de l'Ajuntament de Palamós, Antoni Bachiller, valora bé el resultat final, tot i que li hagués agradat que el mercat estigués en un edifici més singular.
CITA ANTONI BACHILLER
La millora de la façana del mercat de Palamós, que té uns vint anys d'antiguitat, tenia com a finalitat rehabilitar-ne la imatge però, alhora, donar-li també més sentit comercial. L'any passat ja es va fer també una inversió important al mercat municipal. Se'l va dotar, en aquest sentit, d’una àrea de recollida de residus pròpia. Es tracta d’un espai situat a la planta baixa de l’edifici, tancat, refrigerat i amb una capacitat de recollida de residus de fins a sis mil litres, que evita haver de concentrar els contenidors al carrer. Aquesta actuació va tenir un cost superior als 28 mil euros.
Antoni Bachiller
Totes les notícies:
15/06/2026 - Serveis La Fira de la Gamba de Palamós ven 50.000 tiquets i bat el seu rècord
L'onzena edició de la Fira de la Gamba de Palamós ha batut aquest dissabte el rècord de tiquets...
15/06/2026 - Obres i Urbanisme Palamós planifica amb l'ACM la renovació de l'enllumenat públic
L'Ajuntament de Palamós s'acull a l'Acord marc de serveis i subministrament de la Central de...
15/06/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament convoca les subvencions per rehabilitar façanes
L'Ajuntament de Palamós ha obert el termini perquè la ciutadania demani les ajudes per a la...
15/06/2026 - Cultura L'Ateneu dinamitza la Festa Major amb la primera Fira de Barraques, Sound System a la platja i la baixada de carretons
L'Ateneu de Palamós i Sant Joan organitza diverses activitats per la Festa Major, el proper cap de...
15/06/2026 - Cultura Club de lectura 'Llegir el teatre' a la Biblioteca, amb 'El Nom'
El club de lectura 'Llegir del teatre', de la Biblioteca Municipal de Palamós, comentarà avui...