30/12/2009 Societat
El regidor de Promoció Econòmica, Antoni Bachiller.
El regidor de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Palamós, Antoni Bachiller, no veu encara la sortida de la crisi econòmica aquest pròxim any 2010. Segons Bachiller, s’està produint un procés de reposicionament de tots els sectors productius, que serà llarg.Escoltem-lo.
CITA ANTONI BACHILLER 1
Tot i que hi ha dades macroeconòmiques que apunten a una recuperació, el cert és que això no es nota a peu de carrer. I, segons el regidor de Promoció Econòmica, no es notarà tampoc aquest any vinent, especialment pel que fa a les xifres de l'atur.
CITA ANTONI BACHILLER 2
El municipi de Palamós va tancar el mes de novembre amb 1.550 persones a l'atur, segons dades de l'Oficina de Treball de la Generalitat al municipi. Això suposa un 40 per cent més de persones sense feina que fa un any.
Antoni Bachiller 1
Antoni Bachiller 2
Totes les notícies:
17/06/2026 - Política Palamós tanca l'obra del passeig del Mar amb un cost de 6.870.000 euros
El Ple de l'Ajuntament de Palamós va aprovar ahir la despesa per majors amidaments del projecte de...
17/06/2026 - Serveis L'Ajuntament allarga 4 mesos el lloguer del mercat 'El Provisional'
L'Ajuntament de Palamós ha acordat allargar el lloguer del local on, des de la tardor passada, hi...
17/06/2026 - Serveis En servei la plataforma que facilita el bany autònom a persones amb mobilitat limitada
Per tercer estiu seguit, l'Ajuntament de Palamós ha posat en servei a la platja Gran del municipi...
17/06/2026 - Cultura Dos treballs es reparteixen el Premi de Recerca Unitat Popular
La CUP Palamós Vila-romà ha fallat la cinquena edició del Premi de Recerca Unitat Popular. I per...
17/06/2026 - Cultura Publicats els 6 guanyadors de les Beques Finestres, que faran una estada a la residència de cala Sanià
La sisena edició de les Beques Finestres ha proclamat 6 propostes guanyadores, 3 en català en 3...