23/12/2009 Societat
El regidor de l'Entesa, Èrik Solés.
El grup de l’Entesa a l’Ajuntament de Palamós qualifica de pobríssim el balanç de la gestió de la Mancomunitat de municipis. Considera que hi falta lideratge i que la prova és la lentitud amb la que s’està gestionant el projecte de la piscina coberta.La Mancomunitat està formada pels municipis de Palamós, Calonge i Vall-llobrega. Es va crear per gestionar projectes d'interès comú, especialment el de la piscina coberta. El regidor de l'Entesa a l'Ajuntament de Palamós, Èrik Solés, fa balanç de la gestió d'aquest organisme, en declaracions a Ràdio Palamós.
CITA ÈRIK SOLÉS 1
Solés diagnostica el que, al seu criteri, li falta a la Mancomunitat.
CITA ÈRIK SOLÉS 2
Com ja va explicar ahir aquest informatiu, la Mancomunitat de municipis ha rebut ja la cessió dels terrenys on es farà la piscina, situats al terme de Calonge. El procés per requalificar aquest espai s'ha allargat més de cinc anys. Ara s'ha encarregat també el projecte de viabilitat econòmica de la piscina i s'espera que les obres puguin començar dins la segona meitat d'aquest pròxim any 2010.
Èrik Solés 1
Èrik Solés 2
Totes les notícies:
29/04/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament de Palamós diu que les obres de la Fosca es poden encarir fins a un 30 per cent
La gestió de les obres de la segona fase d'urbanització del nucli de la Fosca encaren una fase...
29/04/2026 - Medi Ambient Som-hi exigeix garanties de la qualitat de les aigües de bany
Som-hi per Palamós i Sant Joan, el grup principal de l'oposició municipal, reclama garanties de...
29/04/2026 - Serveis Ajuntament i sector turístic comparteixen una jornada de treball
L'espai municipal de les galeries Carme va ser ahir l'escenari d'una jornada de treball organitzada...
29/04/2026 - Serveis El Silver Shadow tanca avui les escales de creuer de l'abril
El creuer Silver Shadow fa avui dimecres la seva primera escala al port de Palamós. Ha arribat a...
29/04/2026 - Societat Segona i darrera jornada de portes obertes a la Llar d'infants municipal
En el marc del període de preinscripció pel curs vinent a la Llar d'infants municipal de...