28/10/2009 Obres i Urbanisme
L'aparcament de l'Arbreda, en l'actualitat.
El Partit Popular veu insuficient la capacitat del futur aparcament soterrat de l’Arbreda. El projecte assenyala un equipament d’una planta, amb cabuda per a 350 cotxes. El portaveu municipal del PP, Joan Fontanet, creu que la xifra hauria de créixer, com a mínim, fins als 500 vehicles.Ho explicava ahir, en declaracions a Ràdio Palamós.
CITA JOAN FONTANET
L'actual aparcament de superfície situat a l'antic camp de futbol del carrer de Cervantes té una capacitat per a uns 400 vehicles. L'objectiu de l'equip de govern municipal és eliminar-lo i substituir-lo per un aparcament soterrat en el qual n'hi cabrien uns 350. Al damunt hi quedaria una gran plaça pública que acolliria un edifici amb diferents equipaments municipals.
D'altra banda, Joan Fontanet manté que tot l'eix viari que va des de Sant Joan fins a la Planassa hauria de ser de sentit de circulació únic i dedicar la resta d'espai a aparcaments en bateria.
Joan Fontanet
Totes les notícies:
17/06/2026 - Política Palamós tanca l'obra del passeig del Mar amb un cost de 6.870.000 euros
El Ple de l'Ajuntament de Palamós va aprovar ahir la despesa per majors amidaments del projecte de...
17/06/2026 - Serveis L'Ajuntament allarga 4 mesos el lloguer del mercat 'El Provisional'
L'Ajuntament de Palamós ha acordat allargar el lloguer del local on, des de la tardor passada, hi...
17/06/2026 - Serveis En servei la plataforma que facilita el bany autònom a persones amb mobilitat limitada
Per tercer estiu seguit, l'Ajuntament de Palamós ha posat en servei a la platja Gran del municipi...
17/06/2026 - Cultura Dos treballs es reparteixen el Premi de Recerca Unitat Popular
La CUP Palamós Vila-romà ha fallat la cinquena edició del Premi de Recerca Unitat Popular. I per...
17/06/2026 - Cultura Publicats els 6 guanyadors de les Beques Finestres, que faran una estada a la residència de cala Sanià
La sisena edició de les Beques Finestres ha proclamat 6 propostes guanyadores, 3 en català en 3...