25/10/2009 Esports
El Palamós Club de Futbol ha guanyat aquesta tarda el Blanes per zero a dos. L'equip s'ha retrobat amb la victòria, després de tres derrotes consecutives. Els palamosins han estat molt superiors al seu rival. Al descans, l'equip entrenat per Jordi Condom ja guanyava per 0-1, amb un gol de Joel Múrcia,que pocs minuts abans havia substituït el lesionat Marc Pujol. A la segona part, el Palamós ha disposat d'ocasions per golejar el seu rival. El 0-2 l'ha marcat el francès Julien Hornuss, màxim golejador de la categoria, de penal. Jaume Duran, que ja havia donat l'assitència del primer gol, ha estat objecte d'un clar penal per part del porter del Blanes, Coca, que ha estat expulsat. El Palamós rebrà diumenge que ve el Premià.BLANES, 0 - PALAMÓS, 2 (JORNADA 10. DIUMENGE 25 D’OCTUBRE DE 2009).
CAMP MUNICIPAL ELS PINS.
Blanes: Coca, Sergi González, Rodri, Narcís, Sergi Díaz, Uri, Ayats, Montoro, Aleix, Pitu i Aitor.
Substitucions:
Sergi per Ayats (60').
David Suárez per Montoro (63').
Oriol Vila per Sergi González (65').
Palamós: Bayona, Siscu, Gimeno, Salvanyà, Pep Arau, Carmelo, Cornellà, Marc Pujol, Marc Vila, Jaume Duran i Hornuss.
Substitucions:
Joel Múrcia per Marc Pujol (16').
Roca per Marc Vila (81').
Àrbitre: Dídac Duran. Ha ensenyat targetes grogues als jugadors del Blanes Ayats i dues a Aleix, expulsat en el minut 74. També ha expulsat al porter del Balnes Coca amb targeta vemella directa, en el minut 59. Per part del Palamós, han vist la targeta groga els jugadors Carmelo, Marc Vila i Joel Murcia.
Gols: 0-1: min 30, Joel Murcia. 0-2: min 60, Hornuss, de penal.
Totes les notícies:
29/04/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament de Palamós diu que les obres de la Fosca es poden encarir fins a un 30 per cent
La gestió de les obres de la segona fase d'urbanització del nucli de la Fosca encaren una fase...
29/04/2026 - Medi Ambient Som-hi exigeix garanties de la qualitat de les aigües de bany
Som-hi per Palamós i Sant Joan, el grup principal de l'oposició municipal, reclama garanties de...
29/04/2026 - Serveis Ajuntament i sector turístic comparteixen una jornada de treball
L'espai municipal de les galeries Carme va ser ahir l'escenari d'una jornada de treball organitzada...
29/04/2026 - Serveis El Silver Shadow tanca avui les escales de creuer de l'abril
El creuer Silver Shadow fa avui dimecres la seva primera escala al port de Palamós. Ha arribat a...
29/04/2026 - Societat Segona i darrera jornada de portes obertes a la Llar d'infants municipal
En el marc del període de preinscripció pel curs vinent a la Llar d'infants municipal de...