22/10/2009 Medi Ambient
Un moment de la sessió d'aquest matí del fòrum.
Aquesta tarda es posa el punt i final a la primera edició del fòrum ‘La nova ciutat mediterrània’. La sessió s'ha anat fent, des d'aquest matí, a l’hotel La Malcontenta, a la zona de Castell, i hi assisteixen unes setanta persones. L’objectiu d’aquest fòrum és debatre el futur dels territoris del litoral mediterrani que volen basar el seu desenvolupament en els valors mediambientals. La jornada ha constat de cinc ponències, que s'han fet al llarg de tot el matí, i de quatre taules rodones, que es duen a terme aquesta tarda. El ponent que ha tancat la sessió matinal ha estat Jordi de Cambra, coordinador general de la Càtedra Internacional Unesco de Desenvolupament Humà Sostenible. De Cambra ha parlat de la desvirtuació que s'està fent del terme 'desenvolupament sostenible'. Segons el seu criteri, es fa una explicació errada del concepte 'sostenibilitat'. Ho ha explicat en aquests termes.
CITA JORDI DE CAMBRA 1
El responsable d'aquesta Càtedra Internacional Unesco ha dit també que el desenvolupament és un concepte que té moltes dimensions. Més que les reduïdes només a qüestions ambientals. Jordi de Cambra les ha enumerat.
CITA JORDI DE CAMBRA 2
El fòrum 'La nova ciutat mediterrània' està organitzat per l'Ajuntament de Palamós i la Fundació La Caixa. Durant aquesta tarda es fa la segona part de la jornada. Se centra en quatre taules rodones sobre energia, pesca i reserves marines, turisme i territori i clústers d'alta tecnologia. A les sis de la tarda es faran públiques les conclusions de la jornada, que exposarà el director general d'ERF, Ramon Folch.
Jordi de Cambra 1
Jordi de Cambra 2
Totes les notícies:
29/04/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament de Palamós diu que les obres de la Fosca es poden encarir fins a un 30 per cent
La gestió de les obres de la segona fase d'urbanització del nucli de la Fosca encaren una fase...
29/04/2026 - Medi Ambient Som-hi exigeix garanties de la qualitat de les aigües de bany
Som-hi per Palamós i Sant Joan, el grup principal de l'oposició municipal, reclama garanties de...
29/04/2026 - Serveis Ajuntament i sector turístic comparteixen una jornada de treball
L'espai municipal de les galeries Carme va ser ahir l'escenari d'una jornada de treball organitzada...
29/04/2026 - Serveis El Silver Shadow tanca avui les escales de creuer de l'abril
El creuer Silver Shadow fa avui dimecres la seva primera escala al port de Palamós. Ha arribat a...
29/04/2026 - Societat Segona i darrera jornada de portes obertes a la Llar d'infants municipal
En el marc del període de preinscripció pel curs vinent a la Llar d'infants municipal de...