09/10/2009 Cultura
El pintor Eduard de Cabrera.
Quatre pintors vinculats al Cercle Artístic de Palamós participen aquest cap de setmana en la segona edició de la Ruta de l’Art de Castelló d’Empúries. El certamen, que introdueix l’art en els espais més emblemàtics d’aquest municipi, gairebé dobla aquest any el nombre de participants.Si l'any passat hi va prendre part una quarentena d'artistes, aquest any superen els 70. Eduard de Cabrera, professor del Cercle Artístic de Palamós, és un d'ells. Ens explica com és la Ruta de l'Art de Castelló d'Empúries.
CITA EDUARD DE CABRERA
Els altres tres pintors vinculats al Cercle Artístic de Palamós que prenen part en el certamen són Joaquim Comes, Joan Raset i Isidre Vilaseca. La Ruta de l'Art de Castelló d'Empúries comença avui i s'acaba dilluns. Aquest any homenatja el poeta Fages de Climent i, d'altra banda, rep un grup d'artistes convidats que, en aquesta ocasió, vénen de Cantàbria.
Eduard de Cabrera
Totes les notícies:
29/04/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament de Palamós diu que les obres de la Fosca es poden encarir fins a un 30 per cent
La gestió de les obres de la segona fase d'urbanització del nucli de la Fosca encaren una fase...
29/04/2026 - Medi Ambient Som-hi exigeix garanties de la qualitat de les aigües de bany
Som-hi per Palamós i Sant Joan, el grup principal de l'oposició municipal, reclama garanties de...
29/04/2026 - Serveis Ajuntament i sector turístic comparteixen una jornada de treball
L'espai municipal de les galeries Carme va ser ahir l'escenari d'una jornada de treball organitzada...
29/04/2026 - Serveis El Silver Shadow tanca avui les escales de creuer de l'abril
El creuer Silver Shadow fa avui dimecres la seva primera escala al port de Palamós. Ha arribat a...
29/04/2026 - Societat Segona i darrera jornada de portes obertes a la Llar d'infants municipal
En el marc del període de preinscripció pel curs vinent a la Llar d'infants municipal de...