La reunió per a la reserva marina, dimecres que ve.

10/09/2009 Medi Ambient


Les illes Formigues.

Les illes Formigues.

Ja se sap la data de la pròxima reunió per tractar la creació de la reserva d’interès pesquer Illes Formigues-Palamós. La trobada es farà dimecres que ve, 16 de setembre, a les instal•lacions de la Casa del Mar de Palamós. En l’ordre del dia de la reunió, convocada pel ministeri de medi ambient, hi ha la delimitació geogràfica de la reserva i la seva regulació d’usos.Es tracta d'una trobada amb presència dels diferents ajuntaments, institucions i entitats que, d'una manera o altra, estan afectades pel projecte de la reserva. L'objectiu és acabar de perfilar uns continguts que ja van començar a prendre forma en la reunió que es va fer el passat 7 de juliol, també a Palamós.
L'Ajuntament de Palamós s'ha posicionat sempre favorablement a la creació d'aquest espai protegit, que anirà de Tamariu a la cala de la Bella Dona, a Calonge, amb una superfície de quasi 3700 hectàrees. El regidor de Medi Ambient, Josep Buxeda, espera que en la reunió de dimecres es pugui aconseguir un punt d'equilibri que deixi content tothom.
CITA JOSEP BUXEDA 1
Segons Buxeda, però, cal tenir present en tot moment quin és el veritable objectiu de la reserva Illes Formigues-Palamós.
CITA JOSEP BUXEDA 2
A partir d'aquesta reunió de treball que el ministeri de medi ambient convoca per a aquest pròxim dimecres a Palamós, l'administració de l'Estat preveu estar en condicions de presentar el projecte definitiu de la reserva d'interès pesquer, el pròxim mes d'octubre.


Josep Buxeda 1


Josep Buxeda 2



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...