09/09/2009 Societat
El Thomson Destiny, en una anterior escala a Palamós.
Després d’un parèntesi de dues setmanes, avui s'han reprès les escales de creuers turístics al port de Palamós. Ens visita el vaixell Thomson Destiny, que fa l’escala número 22 d’aquesta temporada. Encara n’hi haurà deu més fins a la finalització de la campanya, el dia 28 d’octubre.El Thomson Destiny és el vaixell que fa més escales a Palamós aquest estiu. Avui ha amarrat al moll comercial a primera hora del matí, provinent del port d'Ajaccio, a Còrsega. Cap a les sis de la tarda salparà en direcció a Palma de Mallorca. El Thomson Destiny porta avui 1454 passatgers, majoritàriament britànics, i 521 tripulants. Vuit de cada deu passatgers han optat per quedar-se a Palamós. La resta han marxat d'excursió a Barcelona o a d'altres destins turístics de les comarques de Girona.
Una de les entitats que està col·laborant de forma més important en potenciar les escales de creuers és l'associació de comerciants Fecotur. El seu president, Carles Arnall, ha valorat el que portem de temporada.
CITA CARLES ARNALL
El dilluns 21 de setembre hi haurà una doble escala de creuers turístics al port de Palamós. Aquell dia coincidiran els vaixells Seabourn Legend i el Mein Schiff. Aquest darrer, fins ara no havia estat mai a Palamós.
Carles Arnall
Totes les notícies:
12/06/2026 - Medi Ambient La platja de Castell es reobre al bany, un cop feta la reparació de l'emissari submarí
Els resultats de les analítiques practicades des del dimecres passat i fins avui diuen que l'aigua...
12/06/2026 - Societat L'hospital de Palamós presenta la seva Unitat de semicrítics connectada amb el Trueta
Aquest matí s'ha presentat a Palamós el desplegament del nou model d'atenció al pacient crític...
12/06/2026 - Serveis Palamós viurà demà la seva gran festa gastronòmica de l'any amb la Fira de la Gamba
Tot està a punt perquè Palamós visqui demà dissabte la gran festa de la Fira de la Gamba....
12/06/2026 - Serveis Tres cuineres locals es converteixen en Ambaixadores de la Gamba de Palamós 2026
La Gamba de Palamós ja té ambaixadores per a aquest 2026. La Comissió Reguladora de la Marca de...
12/06/2026 - Serveis Escala de creuer amb l'Azamara Onward
Les escales de creuer d'aquest mes de juny al port de Palamós arriben avui a l'equador, amb la...