04/09/2009 Obres i Urbanisme
Les obres de la nau dels cinquanta metres, avui.
La rehabilitació de la nau dels cinquanta metres està en la seva fase més visible, amb la substitució de la coberta de l’edifici. Aquesta és la part més important de l'obra, que preveu reconvertir aquest espai en una gran sala polivalent.Ho ha explicat el regidor d'Urbanisme de l'Ajuntament de Palamós, Josep Buxeda.
CITA JOSEP BUXEDA 1
Com diu el regidor, el desmuntatge de la coberta vella s’ha hagut de fer amb molta cura perquè estava formada de planxes d’uralita, que contenen amiant.
CITA JOSEP BUXEDA 2
La rehabilitació de la nau dels cinquanta metres preveu canviar la coberta de l'edifici, incorporant sistemes d'insonorització. També es posen nous tancaments, un nou paviment esportiu, enllumenat i ventilació mecànica. S'actua bàsicament sobre l'espai central de la nau, d'uns 2300 metres quadrats de superfície. En un dels seus extrems es construiran uns vestidors, uns lavabos i un magatzem. Es tracta de recuperar un espai cobert per a la realització d'actes festius, culturals o esportius. En aquest cas, el d'aquesta nau situada entre la plaça del Suro i el carrer de la Indústria, i que antigament va pertànyer a l'empresa Vincke. Si es compleixen els terminis previstos, el nou espai de la nau dels cinquanta metres hauria d'estar acabat a final d'aquest any. El cost de l'obra és de 830 mil euros, a càrrec del Fons Estatal d'Inversió Local.
Josep Buxeda 1
Josep Buxeda 2
Totes les notícies:
17/06/2026 - Política Palamós tanca l'obra del passeig del Mar amb un cost de 6.870.000 euros
El Ple de l'Ajuntament de Palamós va aprovar ahir la despesa per majors amidaments del projecte de...
17/06/2026 - Serveis L'Ajuntament allarga 4 mesos el lloguer del mercat 'El Provisional'
L'Ajuntament de Palamós ha acordat allargar el lloguer del local on, des de la tardor passada, hi...
17/06/2026 - Serveis En servei la plataforma que facilita el bany autònom a persones amb mobilitat limitada
Per tercer estiu seguit, l'Ajuntament de Palamós ha posat en servei a la platja Gran del municipi...
17/06/2026 - Cultura Dos treballs es reparteixen el Premi de Recerca Unitat Popular
La CUP Palamós Vila-romà ha fallat la cinquena edició del Premi de Recerca Unitat Popular. I per...
17/06/2026 - Cultura Publicats els 6 guanyadors de les Beques Finestres, que faran una estada a la residència de cala Sanià
La sisena edició de les Beques Finestres ha proclamat 6 propostes guanyadores, 3 en català en 3...