02/09/2009 Cultura
Hem entrat ja al mes de setembre i costa força trobar arguments per a l'agenda d'actes lúdics i culturals. Aquí teniu, però, algunes propostes que us poden interessar.CONCERTS
Si teniu una certa debilitat per la música d'arrel flamenca, us recomanem que passeu aquesta nit per Aiguafreda, a Begur. A L'hostal Sa Rascassa, recital a càrrec dels guitarristes Gavin Buckley i David Coll. A un quart de deu de la nit.
VARIS
Ni que sigui tímidament, el sol ha anat sortint al llarg del dia. La temperatura és bona i això vol dir que la platja continua sent un centre d'activitats important. A la platja Gran de Palamós, cada dia entre quarts d'onze del matí i l'hora de dinar, s'organitzen tallers infantils i jocs diversos per a la mainada. No us ho perdeu!.
Recordeu també que, cada matí, a l'Àrea Activa de la platja Gran, hi ha sessió de gimnàstica suau. S'hi posen a partir de dos quarts de deu, durant una horeta.
VISITES GUIADES
El Museu de la Pesca de Palamós manté, fins al 23 de setembre, el programa d'excursions del vaixell 'Rafael'. Avui destaquem la ruta 'La costa de Castell: descobrim el paisatge litoral'. Es una manera diferent de visitar els racons més bonics del litoral de Palamós, vistos des d'una altra perspectiva. L'excursió és diària. Comença a dos quarts de cinc de la tarda i dura dues hores i mitja. El preu és de 22 euros, la meitat per als menors. Si apreta la calor, us podreu refrescar amb una bona tallada de síndria que us serviran a bord mateix!.
I recordeu també que, els dimarts i els dimecres, podeu fer la visita guiada al nucli antic de Castell d'Aro i al Museu de la Nina. Dimarts, en català, i dimecres, en castellà. Punt de trobada a la plaça del Poeta Sitjar.
EXPOSICIONS
En l'apartat d'exposicions destaquem la mostra que, des d'aquesta mateixa setmana, es pot veure a l'Espai del Barri de Palamós. Es tracta de l'exposició sobre reserves marines. Està oberta fins al pròxim 13 de setembre.
Anem cap a Palafrugell. La Fundació Josep Pla us convida a l'exposició 'Maria Àngels Anglada. Vida i obra'. Monogràfic sobre aquesta escriptora osonenca, coincidint amb els deu anys de la seva mort. Es pot veure fins al 20 de setembre.
Justament el mateix termini que teniu si voleu visitar l'exposició d'aquarel•les de Gerardo Segura. Estan al Museu de la Joguina de Sant Feliu de Guíxols
I en la mateixa localitat ganxona, l'Espai K, la capella de l'antic hospital, acull una mostra d'escultures de l'artista Udaeta. Afanyeu-vos perquè només està oberta fins al dia 13 d'aquest mes.
Totes les notícies:
12/06/2026 - Medi Ambient La platja de Castell es reobre al bany, un cop feta la reparació de l'emissari submarí
Els resultats de les analítiques practicades des del dimecres passat i fins avui diuen que l'aigua...
12/06/2026 - Societat L'hospital de Palamós presenta la seva Unitat de semicrítics connectada amb el Trueta
Aquest matí s'ha presentat a Palamós el desplegament del nou model d'atenció al pacient crític...
12/06/2026 - Serveis Palamós viurà demà la seva gran festa gastronòmica de l'any amb la Fira de la Gamba
Tot està a punt perquè Palamós visqui demà dissabte la gran festa de la Fira de la Gamba....
12/06/2026 - Serveis Tres cuineres locals es converteixen en Ambaixadores de la Gamba de Palamós 2026
La Gamba de Palamós ja té ambaixadores per a aquest 2026. La Comissió Reguladora de la Marca de...
12/06/2026 - Serveis Escala de creuer amb l'Azamara Onward
Les escales de creuer d'aquest mes de juny al port de Palamós arriben avui a l'equador, amb la...