Dos menors ferits en ser envestits per un turisme.

01/09/2009 Successos


Dos nois menors d'edat van resultar ferits ahir, de caràcter lleu, quan la moto en la qual viatjaven va ser envestida per un turisme. El cotxe, segons ha informat avui la Policia Local de Palamós, no va respectar un senyal d'stop.Els fets van passar cap a les cinc de la tarda d'ahir. El ciclomotor anava pel carrer de la Indústria i, en l'encreuament amb Mallorca, hi va haver la topada. El turisme implicat, un Citröen Xsara, no va respectar el senyal d'stop que hi ha en aquesta cruïlla, segons la Policia Local. Els dos nois que anaven en el ciclomotor es van fer ferides lleus i els van portar en ambulància a l'hospital de Palamós, on els van atendre. Els dos joves tenen setze anys d'edat. Els acompanyaven uns amics seus, en una altra moto que no es va veure implicada en l'accident. El sinistre, d'altra banda, podríem dir que va tenir un petit 'dany col·lateral'. Resulta que un nen de nou anys, que estava en el balcó d'un habitatge del carrer de Mallorca, va veure l'accident. Es va espantar i va tenir un petit desmai. En caure, es va donar un cop al cap i va haver de ser atès també pels serveis sanitaris.

D'altra banda, ahir a la tarda va aparèixer el cadàver d'un home de 84 anys. L'home s'havia precipitat al terra des del segon pis de l'edifici on vivia, al número 14 de la carretera de La Fosca. Segons fonts policials, el seu fillastre es va llevar de fer la migdiada i el va trobar a faltar. Quan va sortir a l'exterior, va trobar el seu cos a la rampa de l'aparcament de l'edifici. Tot apunta que l'home es va suïcidar.



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...