01/09/2009 Cultura
Primer dia del mes de setembre. L'estiu encara la seva recta final i la nostra agenda busca i troba activitats per al vostre temps de lleure.FESTA MAJOR
Després del parèntesi d'ahir dilluns, el nucli de Sant Antoni completa avui la seva Festa Major. A partir de les deu de la nit, a l'espai del Collet, cantada d'havaneres a càrrec del grup Port Bo.
BALLS
I, mentrestant, vetllada de ball country a Palafrugell. Lloc i hora: la pista del col·legi Torres Jonama, a les nou de la nit.
VARIS
El clima encara es prou bo i ve de gust fer una mica d'exercici de bon matí. A l'Àrea Activa de la platja Gran de Palamós organitzen cada dia una sessió de gimnàstica suau. És gratuïta, comença a dos quarts de deu i té una durada d'una hora.
I en aquest mateix espai i també diàriament, tallers infantils i jocs a la platja. Perquè els petits de la casa ocupin el seu temps d'oci, ara que ja els queda poc per tornar al cole. Aquestes activitats es fan entre dos quarts d'onze del matí i dos quarts de dues de la tarda.
VISITES GUIADES
Fins a final d'aquest mes de setembre, el vaixell 'Rafael' manté actiu el seu programa d'excursions marítimes. Tots els dies, a dos quarts d'onze del matí, el 'Rafael' salpa per fer un itinerari de navegació tradicional amb vela llatina. La sortida dura tres hores i mitja, de manera que a l'hora de dinar ja esteu novament a port. I per la gana no patiu perquè us serveixen a bord un esmorzar a base de pa amb tomàquet i embotit. El preu de l'excursió és de 26 euros. Els menors de deu anys, paguen la meitat.
A les set de la tarda, visita guiada al nucli històric de Castell d'Aro i al Museu de la Nina. El punt de trobada és a la plaça del Poeta Sitjar.
EXPOSICIONS
Abans d'acabar, donem un cop d'ull a algunes exposicions que es poden veure aquests dies. Fins diumenge que ve, per exemple, està oberta a l'espai Marsala de Sant Antoni, l'exposició 'Àfrica, mirant mirades', a càrrec d'Eloi Aubeso.
A Begur, al parador d'Aiguablava, exposició 'Dels orígens de l'Empordà al carroussel del museu del Louvre'. Mostra de pintures de l'artista Guitart, que es pot visitar fins al dia quinze de setembre.
I tanquem a Castell d'Aro. A l'emblemàtic castell de Benedormiens, pintures de Vicente Romero. Fins al tretze de setembre.
Totes les notícies:
10/09/2026 - Cultura Cants i danses populars, avui en la revetlla de la Diada a Palamós
A les 8 d'aquest vespre, Palamós farà la tradicional revetlla de la Diada Nacional de Catalunya....
10/09/2026 - Serveis El port concentra dues escales de creuer durant el cap de setmana
Després que l'escala de creuer prevista per a ahir dimecres no es va poder fer a causa de la...
10/09/2026 - Política JuntsxCat proposa dedicar un espai públic de Palamós a l'agermanament amb Rheda-Wiedenbrück
Junts per Catalunya, en l'oposició a l'Ajuntament de Palamós, vol que el municipi dediqui el nom...
10/09/2026 - Societat Palamós recollirà donacions de sang, aquest dissabte al passeig
Després del bon resultat que van tenir les 3 jornades de donació de sang i plasma que es van fer...
10/09/2026 - Cultura Les Braves fan el seu segon Bingo Musical per la Diada
Per segon any consecutiu, la colla Les Braves celebrarà demà la Diada de l'Onze de Setembre a...