28/08/2009 Esports
Albert Serra, el dia que el van presentar com a jugador del Palamós CF.
No ha tingut temps ni de debutar amb el Palamós en partit oficial. El defensa central Albert Serra ha arribat a un acord amb el Llevant i fitxarà per aquest club valencià de la Segona Divisió A. El Palamós Club de Futbol i el jugador han arribat a un acord pel qual el futbolista indemnitzarà el club amb una quantitat econòmica, que no ha estat desvetllada. Després que el Girona li anunciés que no comptava amb ell, Albert Serra va demanar permís per entrenar-se amb el Palamós. Va fer tota la pretemporada amb l'equip entrenat per Jordi Condom i, atès que no li havia arribat cap oferta interessant de clubs de superior categoria, finalment es va comprometre amb els palamosins per jugar a Tercera Divisió. Ahir, però, va demanar permís a Jordi Condom per no jugar el partit amistós amb el Sant Antoni. L'oferta del Llevant ja era formal i la marxa de Serra cap a València, gairebé un fet. Avui s'ha confirmat tot. El Palamós i el jugador han arribat a un acord i Albert Serra sortirà del club sense ni tan sols haver debutat en partit oficial. El club es posa a buscar novament un defensa central. Aquesta no és l'única baixa que afronta la plantilla del Palamós en les últimes hores. Una altra de les incorporacions d'aquest estiu, Albert Criado, també se'n va, en aquest cas per problemes professionals.
I mentrestant, el Palamós prepara el seu imminent debut a la lliga 2009-2010. Serà aquest diumenge, a partir de les dotze del migdia, al camp del Benavent. L'equip lleidatà acaba de pujar a Tercera i no ha jugat mai contra el Palamós. L'entrenador palamosí, Jordi Condom, no és refia gens del rival d'aquest diumenge.
CITA JORDI CONDOM
L'equip tindrà les baixes de Carmelo i Salvanyà, tots dos sancionats. Els palamosins van jugar ahir al vespre un amistós al camp del Sant Antoni i van guanyar per un contundent zero a sis. Cornellà, Diego, Sarabia, Siscu, Roca i Múrcia van marcar la diferència davant l'equip de Segona Regional, en un partit que no va tenir color. Ho va reconèixer així l'entrenador del Sant Antoni, Robert Aldavert 'Robi'.
CITA ROBI
El Sant Antoni comença la lliga de Segona Regional el pròxim 13 de setembre. Un any més estarà enquadrat en el mateix grup que el Calonge i que la Fundació Esportiva Palamós.
Aquest cap de setmana comença la 33a edició del Trofeu Memorial Mateu Pell de bàsquet. La competició s'amplia a vuit equips i, per primera vegada, hi participa l'Alupu Palamós, el sènior masculí A del Club Esportiu Palamós, que jugarà aquesta temporada a la Primera Catalana. Els palamosins s'enfronten en els quarts de final del Mateu Pell al filial del Sant Josep. El partit es juga diumenge, a les set de la tarda, al Pavelló Municipal d'Esports de Palamós. Jordi Castelló, membre de la junta directiva del Club Esportiu Palamós, fa una crida a l'afició perquè vagi a veure el partit.
CITA JORDI CASTELLÓ
El Sant Josep, el rival d'aquest diumenge, juga una categoria per sobre de l'Alupu Palamós.
Parlem ara de ciclisme. A les cinc d’aquesta tarda arriba a Palamós el grup de cardiòlegs holandesos que fan la ruta ciclista Amsterdam-Barcelona. Coincidint amb la seva arribada al passeig del Mar, s’instal•larà un punt d’informació sobre les malalties cardiovasculars. Els vint integrants del pilot ciclista continuaran, demà al matí, la seva ruta cap a Barcelona, on han de participar en el Congrés de la Societat Europea de Cardiologia. Els ciclistes sortiran a les nou del matí del passeig del Mar. La seva expleriència els està servint per recollir dades del comportament del cor en situacions d'exigència física, pròpies de l'esport de la bicicleta.
I recordar, per últim, que el Club Ciclista Palamós fa aquest diumenge la seva habitual sortida setmanal. En aquesta ocasió el recorregut anirà cap a Calonge, la Ganga vella, Santa Llúcia, Fonteta, La Casona, Mont-ras i agafar la via verda cap a Palamós. La concentració és a les vuit del matí de diumenge, al passeig del Mar, davant la Creu Roja.
Jordi Condom
Robert Aldavert 'Robi'
Jordi Castelló
Totes les notícies:
28/04/2026 - Societat Comencen les reunions participatives de l'Ajuntament de Palamós amb els veïns dels barris
L'Ajuntament de Palamós recupera a partir d'avui les reunions amb veïns de diferents zones del...
28/04/2026 - Societat La Síndica de Greuges arriba al final del mandat satisfeta amb l'experiència
La Síndica de Greuges de Palamós, Fina Camós, ha arribat al final del període de 5 anys al...
28/04/2026 - Serveis L'Oficina de Turisme i el Museu de la Pesca renoven els certificats de qualitat turística
El Consell Comarcal del Baix Empordà ha lliurat els distintius de qualitat turística a més de 90...
28/04/2026 - Societat L'hospital de Palamós acull una exposició sobre la història de la prevenció de riscos laborals
L'hospital de Palamós acull l’exposició 'Un viatge per la història de la prevenció de riscos...
28/04/2026 - Cultura Club de lectura juvenil 'Entre línies', avui a la Biblioteca Municipal
La Biblioteca Municipal de Palamós ha incorporat una proposta nova a la seva oferta de clubs de...