27/08/2009 Esports
Julien Hornuss, amb la seva nova samarreta.
El Palamós Club de Futbol juga, a dos quarts de nou d’aquest vespre, un partit amistós al camp del Sant Antoni, equip de la Segona Regional. Es tracta d’una última prova abans del debut a la lliga, diumenge vinent al camp del Benavent.
El club palamosí va presentar ahir al vespre el seu últim fitxatge, el davanter francès Julien Hornuss.Com ja va avançar ahir aquesta emissora, el jugador té 23 anys. Després de formar-se a les categories inferiors de l'Auxerre, va jugar en l'equivalent de la Segona Divisió B d'Anglaterra. Ja a Espanya, ha militat a les files del Lleida, l'Eivissa, el Vila-real B i, aquests últims mesos, al Guijuelo. El fet de tenir casa a Platja d'Aro l'ha fet decidir per incorporar-se al Palamós. Ell mateix ho explicava ahir.
CITA JULIEN HORNUSS 1
Hornuss diu que el Palamós té un projecte esportiu ambiciós i que l'equip, per la seva història, hauria de jugar en una categoria superior.
CITA JULIEN HORNUSS 2
El nou davanter del Palamós Club de Futbol es defineix així com a jugador.
CITA JULIEN HORNUSS 3
A banda de Julien Hornuss, el Palamós incorpora també a la seva davantera Carles Roca. Tot i que, en un principi, s'esperava que alternés presències amb la Fundació Esportiva, finalment tindrà fitxa del primer equip.
Palamós es prepara per rebre, demà divendres, els corredors d’una ruta ciclista molt particular. Es tracta d’un grup de vint cardiòlegs holandesos que fan el trajecte en bicicleta entre Amsterdam i Barcelona, on aquest cap de setmana comença el Congrés de la Societat Europea de Cardiologia. Els metges arribaran al passeig del Mar, demà a les cinc de la tarda. Entraran per Sant Joan i aniran acompanyats d'una vintena de membres del Club Ciclista Palamós. Al passeig del Mar, on arribarà la comitiva, es posarà un estand on s'informarà al públic de les malalties cardiovasculars i dels beneficis que, en aquest sentit, té la pràctica de l'esport. Durant aquesta cursa, els metges participants recullen les dades del comportament del cor davant els requeriments físics que suposa el ciclisme. En total, quan arribin a Barcelona hauran fet un recorregut de 1400 quilòmetres.
Totes les notícies:
06/10/2026 - Medi Ambient L'escalfament del Mediterrani està tropicalitzant les tempestes
Davant de temporals de pluja com els que hem vist en aquests inicis de tardor, hi ha escèptics del...
06/10/2026 - Societat Pluges fortes tornaran a amenaçar el litoral del Baix Empordà aquest vespre i nit
Protecció Civil de la Generalitat manté activa l'emergència del pla INUNCAT, davant la previsió...
06/10/2026 - Serveis El sector turístic demana mesures per desmassificar l'ocupació a l'agost
El sector turístic del Baix Empordà veu com un problema l'excessiva concentració de visitants a...
06/10/2026 - Societat El final de la temporada turística dispara d'un 7'8 per cent l'atur registrat a Palamós i Sant Joan
El municipi de Palamós i Sant Joan ha tancat el mes de setembre amb 538 persones apuntades a les...
06/10/2026 - Serveis Promoció Econòmica prepara formacions per a empreses, comerç, i emprenedors
L'Àrea de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Palamós i Sant Joan prepara dos paquets...