26/08/2009 Política
Els grups municipals, reunits en un Ple de l'Ajuntament de Palamós.
Els grups de l’oposició municipal de Palamós ja disposen d’un nou espai per fer la seva feina. Es tracta d’un despatx situat a la primera planta de l’edifici de l’Ajuntament, al costat de la sala de plens. El regidor d'Organització, Joan Gea, ho ha explicat en declaracions a Ràdio Palamós.
CITA JOAN GEA 1
Ja feia deu anys, encara sota govern municipal de Convergència i Unió, que el Ple havia aprovat una resolució que preveia la creació d’aquest espai per a l’oposició. Ara, Joan Gea considera que s'ha donat compliment a un compromís.
CITA JOAN GEA 2
Els grups de l'oposició a l'Ajuntament de Palamós ocupaven des de feia més de quinze anys una petita sala a la part més alta de l'edifici municipal. Aquest espai de treball era conegut popularment com 'el colomar'
Joan Gea 1
Joan Gea 2
Totes les notícies:
28/04/2026 - Societat Comencen les reunions participatives de l'Ajuntament de Palamós amb els veïns dels barris
L'Ajuntament de Palamós recupera a partir d'avui les reunions amb veïns de diferents zones del...
28/04/2026 - Societat La Síndica de Greuges arriba al final del mandat satisfeta amb l'experiència
La Síndica de Greuges de Palamós, Fina Camós, ha arribat al final del període de 5 anys al...
28/04/2026 - Serveis L'Oficina de Turisme i el Museu de la Pesca renoven els certificats de qualitat turística
El Consell Comarcal del Baix Empordà ha lliurat els distintius de qualitat turística a més de 90...
28/04/2026 - Societat L'hospital de Palamós acull una exposició sobre la història de la prevenció de riscos laborals
L'hospital de Palamós acull l’exposició 'Un viatge per la història de la prevenció de riscos...
28/04/2026 - Cultura Club de lectura juvenil 'Entre línies', avui a la Biblioteca Municipal
La Biblioteca Municipal de Palamós ha incorporat una proposta nova a la seva oferta de clubs de...