26/08/2009 Esports
Quan tothom donava ja per tancada la plantilla del Palamós per a la nova temporada, el club ha donat un últim cop d’efecte. Aquesta tarda presenta el davanter francès Julien Hornuss. Es tracta d’un golejador de 23 anys amb experiència a Segona Divisió B, en les files del Vila-real B, l’Eivissa i el Guijuelo. Julien Hornuss va fer 23 anys el passat 12 de juny. Medeix 1'80 metres i es va fer com a futbolista a les categories inferiors de l'Auxerre. D'allà se'n va anar a Anglaterra. De 2004 a 2006 va militar a les files del Milton Keynes Dons, de l'English League One, l'equivalent anglès a la Segona Divisió B d'aquí. L'any 2006 es va incorporar a la Unió Esportiva Lleida que el va cedir a l'Eivissa. Aquella temporada va jugar 20 partits amb els illencs i va fer vuit gols. La temporada següent la va començar amb el Vila-real B però la va completar novament amb l'Eivissa. Aquests darrers mesos ha estat jugant a l'equip del Guijuelo, a la província de Salamanca, al qual es va incorporar en el mercat d'hivern. El Palamós necessitava incorporar un punta i les circumstàncies l'han acostat a Julien Hornuss. Ho explica el vicepresident de l'entitat, Emili Pérez.
CITA EMILI PÉREZ
Hornuss ja feia una setmana que s'entrenava amb el Palamós i havia deixat una bona impressió als tècnics. El jugador serà presentat a les set d'aquesta tarda al Nou Estadi Municipal. D’altra banda, el Palamós ha confirmat també que el davanter Carles Roca, que en principi havia de jugar a la Fundació, tindrà fitxa del primer equip. Roca va fer 38 gols durant l'última temporada, jugant al Calonge, a la Segona Regional.
Per primera vegada en la seva història, l'equip sènior masculí del Club Esportiu Palamós, l'Alupu, participarà en el Trofeu Mateu Pell de bàsquet, que es comença a jugar aquest cap de setmana. Diumenge, a les set de la tarda, els palamosins rebran a la seva pista el filial del Sant Josep de Girona, en una eliminatòria a partit únic. Aquest any, el Trofeu Mateu Pell ha ampliat la participació a vuit equips.
Aquest fet ha permès que, com a nou equip de Primera Catalana, l'Alupu Palamós prengui part per primera vegada en el torneig. Jordi Castelló, directiu del Club Esportiu Palamós, ho ha explicat a aquesta emissora i ha valorat també el rival de diumenge.
CITA JORDI CASTELLÓ
Si l'Alupu aconsegueix vèncer el Sant Josep, es classificaria per a la fase final del Trofeu Mateu Pell, que es jugarà el cap de setmana de l'Onze de Setembre.
Totes les notícies:
11/10/2026 - Esports El Palamós s'emporta la victòria al camp del Caldes de Montbui (0-2)
El Palamós ha sumat avui la primera victòria de la temporada fora del seu estadi, després de...
09/10/2026 - Successos Els Mossos detenen un multireincident que tenia una ordre d'ingrés a presó
Els Mossos d'Esquadra van detenir aquest dimecres passat a Palamós i Sant Joan un home de 43 anys...
09/10/2026 - Serveis Escala doble de creuer al port de Palamós, diumenge i dilluns
El port de Palamós reprèn les escales de creuer, coincidint amb aquest cap de setmana llarg de la...
09/10/2026 - Serveis Palamós completa 'La Comerçiada' en un cap de setmana llarg
La festa del comerç local 'la Comerçiada' encara ja la seva recta final a Palamós i Sant Joan....
09/10/2026 - Serveis Comença la campanya gastronòmica 'Temps de taverna'
Palamós i Sant Joan engega avui, per segon any consecutiu, la campanya gastronòmica 'Temps de...