11/08/2009 Societat
La parada de joguines, aquest matí a la plaça del Doctor Dalmau.
Aquest matí s'ha fet la segona i última jornada del mercat de la joguina solidària, que organitzen les ONG’s de Palamós. El producte de la venda es destina a la compra d’aliments per a famílies necessitades. El mercat de la joguina solidària ja es va fer aquest passat dissabte al passeig del Mar i avui s'ha posat a la plaça del Doctor Dalmau.Entre els dos dies s'han recaptat uns 300 euros. Fani Fuertes, membre de la Taula Palamós Solidari, que aplega les ONG's palamosines, ho ha valorat així.
CITA FANI FUERTES 1
Els diners que s'han recollit amb la venda de joguines es destinaran a comprar aliments per a les famílies necessitades de Palamós. Tots els dimarts i els dissabtes hi ha muntada una paradeta a l'avinguda de Catalunya, al costat de la llibreria Can Romero, per recollir productes alimentaris amb aquesta mateixa finalitat. Fani Fuertes, que pertany a Càritas Sant Joan, diu que la situació de necessitat pot empitjorar molt després de l'estiu.
CITA FANI FUERTES 2
A partir del setembre, la Taula Palamós Solidari es reunirà amb l'Ajuntament de Palamós per decidir quines mesures cal prendre per seguir ajudant les famílies del municipi que no poden cobrir les seves necessitats bàsiques.
Fani Fuertes 1
Fani Fuertes 2
Totes les notícies:
27/04/2026 - Serveis Els pescadors de Palamós mantenen la facturació, tot i pescar menys gamba vermella
La facturació de la Confraria de Pescadors de Palamós es va mantenir força estable l'any passat,...
27/04/2026 - Medi Ambient Amics de les Illes Formigues diu que les anàlisis de les aigües de bany, no recullen tots els impactes de l'avaria a la depuradora
L'Associació Amics de les Illes Formigues considera que les anàlisis que està fent el Consorci...
27/04/2026 - Societat L'Ajuntament de Palamós vol recuperar el Centre Obert pel curs que ve
El Centre Obert de Palamós, situat al barri d'Es Pla, tornarà a funcionar a partir de l'inici del...
27/04/2026 - Serveis El Wind Surf fa la seva primera escala de l'any a Palamós
El veler de luxe Wind Surf fa avui dilluns la primera escala de les tres que té previstes aquest...
27/04/2026 - Política Pilar Arxé és la nova presidenta local de Junts per Catalunya
Junts per Catalunya a Palamós i Sant Joan ha renovat els càrrecs de la seva executiva local, i ha...