06/08/2009 Medi Ambient
L’Àrea de Medi Ambient de l’Ajuntament de Calonge ha encetat una campanya per implicar els banyistes en l’estalvi d’aigua. Es tracta d’accions encaminades als usuaris de les platges del municipi.En aquest sentit, es reparteix material informatiu que explica les actuacions que s'han fet per reduir el consum d'aigua a les platges. Per exemple, modernitzant les dutxes i rentapeus, ajustant-ne l'horari de funcionament i reduint la pressió de l'aigua que en surt. També s'han canviat les cisternes dels banys públics per cisternes de doble botó.
D'altra banda, l'Àrea de Medi Ambient també ha posat en marxa una campanya per tal d'informar els banyistes de com han d'actuar en cas de veure meduses i donant consells sobre què s'ha de fer si es rep una picada. Aquestes actuacions s'emmarquen dins del sistema de gestió mediambiental de les platges del municipi de Calonge, distingit amb les certificacions de qualitat EMAS i ISO 14001.
Totes les notícies:
27/04/2026 - Serveis Els pescadors de Palamós mantenen la facturació, tot i pescar menys gamba vermella
La facturació de la Confraria de Pescadors de Palamós es va mantenir força estable l'any passat,...
27/04/2026 - Medi Ambient Amics de les Illes Formigues diu que les anàlisis de les aigües de bany, no recullen tots els impactes de l'avaria a la depuradora
L'Associació Amics de les Illes Formigues considera que les anàlisis que està fent el Consorci...
27/04/2026 - Societat L'Ajuntament de Palamós vol recuperar el Centre Obert pel curs que ve
El Centre Obert de Palamós, situat al barri d'Es Pla, tornarà a funcionar a partir de l'inici del...
27/04/2026 - Serveis El Wind Surf fa la seva primera escala de l'any a Palamós
El veler de luxe Wind Surf fa avui dilluns la primera escala de les tres que té previstes aquest...
27/04/2026 - Política Pilar Arxé és la nova presidenta local de Junts per Catalunya
Junts per Catalunya a Palamós i Sant Joan ha renovat els càrrecs de la seva executiva local, i ha...