04/08/2009 Cultura
El vaixell 'Rafael'.
El Museu de la Pesca de Palamós ha fet de les visites guiades el nucli dur de les seves activitats d’estiu. Una vegada consolidada l’oferta del veler ‘Rafael’, el Museu aposta ara per les visites al nucli antic i pel litoral de Palamós, per tal de donar a conèixer el passat i el present d’aquesta vila.Es tracta, per exemple, de la visita guiada 'Palamós, vila medieval', que es fa tots els dissabtes a la tarda i que passeja els participants pels carrers del nucli antic. Una altra de les visites guiades és la del jaciment iber de Castell, tots els dimecres a la tarda. L'oferta es completa amb les visites al Museu de la Pesca, el port de Palamós i la subhasta del peix. Són itineraris pensats per a un públic familiar. S'ofereixen, en alguns casos, en cinc idiomes diferents, atenent a la diversitat de procedències dels turistes.
Sigui com sigui, el cert és que el major pes de les activitats d'estiu del Museu de la Pesca el continuen tenint les excursions amb el vaixell de vela llatina 'Rafael'. Un any més, es repeteix la ruta amb vela llatina, la del corsari Barba-roja, la de la Costa de Castell, la Mar de Nit i, aquest any, s'afegeix també un taller de pesca tradicional, a bord del vaixell. Miquel Martí, director del Museu de la Pesca de Palamós.
CITA MIQUEL MARTÍ
El Museu de la Pesca també torna a oferir aquest any el taller de nusos mariners.
Miquel Martí
Totes les notícies:
27/04/2026 - Serveis Els pescadors de Palamós mantenen la facturació, tot i pescar menys gamba vermella
La facturació de la Confraria de Pescadors de Palamós es va mantenir força estable l'any passat,...
27/04/2026 - Medi Ambient Amics de les Illes Formigues diu que les anàlisis de les aigües de bany, no recullen tots els impactes de l'avaria a la depuradora
L'Associació Amics de les Illes Formigues considera que les anàlisis que està fent el Consorci...
27/04/2026 - Societat L'Ajuntament de Palamós vol recuperar el Centre Obert pel curs que ve
El Centre Obert de Palamós, situat al barri d'Es Pla, tornarà a funcionar a partir de l'inici del...
27/04/2026 - Serveis El Wind Surf fa la seva primera escala de l'any a Palamós
El veler de luxe Wind Surf fa avui dilluns la primera escala de les tres que té previstes aquest...
27/04/2026 - Política Pilar Arxé és la nova presidenta local de Junts per Catalunya
Junts per Catalunya a Palamós i Sant Joan ha renovat els càrrecs de la seva executiva local, i ha...