31/07/2009 Societat
La plaça del Mossèn Gumersind Vilagran.
El nucli de Sant Joan celebra aquest cap de setmana la seva Festa Major. Els actes comencen demà a la nit amb un gran ball i continuaran el diumenge amb sardanes i el tradicional gran sopar popular a la plaça Major.El ball de demà dissabte es fa a la plaça del Mossèn Gumersind Vilagran. Començarà a les onze de la nit i anirà a càrrec del conjunt Premium. Hi haurà servei de bar i també se sortejarà un quadre.
Diumenge, la Festa de Sant Joan continuarà amb una audició de sardanes amb la cobla Baix Empordà. Això serà a la mateixa plaça del Mossèn Gumersind, a dos quarts de set de la tarda.
En acabat, tot estarà ja preparat per gaudir del sopar popular. Ja és el cinquè any que es fa i s'ha convertit en un dels actes més populars de la Festa Major de Sant Joan. La presidenta de l'Associació de Veïns, Mercè Garcia, ho veu així.
CITA MERCÈ GARCIA
El sopar popular de la plaça Major va comptar l'any passat amb uns 200 assistents.
Mercè Garcia
Totes les notícies:
27/04/2026 - Serveis Els pescadors de Palamós mantenen la facturació, tot i pescar menys gamba vermella
La facturació de la Confraria de Pescadors de Palamós es va mantenir força estable l'any passat,...
27/04/2026 - Medi Ambient Amics de les Illes Formigues diu que les anàlisis de les aigües de bany, no recullen tots els impactes de l'avaria a la depuradora
L'Associació Amics de les Illes Formigues considera que les anàlisis que està fent el Consorci...
27/04/2026 - Societat L'Ajuntament de Palamós vol recuperar el Centre Obert pel curs que ve
El Centre Obert de Palamós, situat al barri d'Es Pla, tornarà a funcionar a partir de l'inici del...
27/04/2026 - Serveis El Wind Surf fa la seva primera escala de l'any a Palamós
El veler de luxe Wind Surf fa avui dilluns la primera escala de les tres que té previstes aquest...
27/04/2026 - Política Pilar Arxé és la nova presidenta local de Junts per Catalunya
Junts per Catalunya a Palamós i Sant Joan ha renovat els càrrecs de la seva executiva local, i ha...