20/07/2009 Successos
La Policia Local de Palamós va detenir ahir un home que va amenaçar uns agents amb una navalla. L’individu s’havia presentat a les dependències policials per presentar una denúncia, relacionada amb una baralla en la qual havia estat implicat. Cronològicament, els fets van anar així. A un quart i mig d'una de la matinada, el propietari d'un bar de la Planassa va alertar la Policia Local de l'existència d'una baralla a l'establiment. Els agents hi van anar i van identificar les quatre persones presumptament implicades en la batussa. Cap d'elles no va voler presentar denúncia, de manera que la patrulla va donar per finalitzat el servei. Cinc minuts abans de la una de la matinada, un d'aquests individus, però, es va presentar a la seu de la Policia Local dient que volia denunciar que l'havien agredit. Segons sembla, l'home es va anar alterant i finalment va treure una navalla amb la qual va amenaçar els agents que hi havia a la comissaria. Immediatament va quedar detingut i va ser lliurat als Mossos d'Esquadra. El detingut és un veí de Palamós, de 27 anys d'edat.
Una persona detinguda és el balanç d’una operació conjunta dels Mossos d’Esquadra i la Policia Local de Palamós contra el tràfic d’estupefaents. L’actuació es va fer divendres, a quarts de nou del vespre, en un bar del carrer de Pagès i Ortiz.
El detingut està acusat d’un presumpte delicte contra la salut pública. Els agents van aixecar també quatre actes per tinença d’estupefaents.
Per últim, la matinada de dissabte es van detenir dues persones més. Es tracta dels dos ocupants d'un cotxe que van passar pel carrer del Salt, arraconant una jardinera i trencant un senyal de trànsit. Un veí va alertar la Policia Local, que els va poder interceptar quan baixaven pel carrer de Dídac Garrell, circulant en direcció prohibida. Segons fonts policials, els dos ocupants del cotxe van quedar detinguts acusats de resistència i atemptat a l'autoritat, a més d'un presumpte delicte contra la seguretat del trànsit.
Afegirem també que, aquest migdia, haureu pogut veure una columna de fum que era molt visible mirant cap a la banda de ponent. Es tractava d'un incendi forestal a Sant Feliu de Guíxols. El foc ha cremat només una hectàrea i mitja, a la zona de Sant Amanç. Els Mossos d'Esquadra han fet desallotjar els veïns d'una urbanització que, a quarts de quatre de la tarda, ja han pogut tornar a casa. En l'extinció han arribat a participar quatre mitjans aeris i onze terrestres.
Totes les notícies:
27/04/2026 - Serveis Els pescadors de Palamós mantenen la facturació, tot i pescar menys gamba vermella
La facturació de la Confraria de Pescadors de Palamós es va mantenir força estable l'any passat,...
27/04/2026 - Medi Ambient Amics de les Illes Formigues diu que les anàlisis de les aigües de bany, no recullen tots els impactes de l'avaria a la depuradora
L'Associació Amics de les Illes Formigues considera que les anàlisis que està fent el Consorci...
27/04/2026 - Societat L'Ajuntament de Palamós vol recuperar el Centre Obert pel curs que ve
El Centre Obert de Palamós, situat al barri d'Es Pla, tornarà a funcionar a partir de l'inici del...
27/04/2026 - Serveis El Wind Surf fa la seva primera escala de l'any a Palamós
El veler de luxe Wind Surf fa avui dilluns la primera escala de les tres que té previstes aquest...
27/04/2026 - Política Pilar Arxé és la nova presidenta local de Junts per Catalunya
Junts per Catalunya a Palamós i Sant Joan ha renovat els càrrecs de la seva executiva local, i ha...