14/07/2009 Societat
Un autobús de la línia Calonge-Palamós.
Gairebé un miler de palamosins majors de 65 anys han demanat ja la nova targeta del transport interurbà gratuït. Les targetes es començaran a lliurar als seus propietaris, al final d’aquesta mateixa setmana. Es tracta d’un dispositiu electrònic que permetrà tenir un major control del nombre d’usuaris del servei.Així ho explica el regidor de Mobilitat de l'Ajuntament de Palamós, Alfons Bartolomé.
CITA ALFONS BARTOLOMÉ
La targeta té un cost d'expedició de 2'5 euros. Tot i que el termini per demanar-la es va acabar el passat 28 de juny, qui encara no ho hagi fet pot demanar-la sempre que vulgui a les oficines de l'empresa Sarfa, al carrer de López Puigcerver.
Durant el primer any de vigència del nou servei de transport interurbà entre Palamós i Calonge, més de 81 mil viatgers han utilitzat alguna de les quatre línies del servei. Els mesos de més afluència de passatgers són juliol i agost, amb una xifra d'entre 9 mil i 10 mil usuaris.
Alfons Bartolomé
Totes les notícies:
12/06/2026 - Medi Ambient La platja de Castell es reobre al bany, un cop feta la reparació de l'emissari submarí
Els resultats de les analítiques practicades des del dimecres passat i fins avui diuen que l'aigua...
12/06/2026 - Societat L'hospital de Palamós presenta la seva Unitat de semicrítics connectada amb el Trueta
Aquest matí s'ha presentat a Palamós el desplegament del nou model d'atenció al pacient crític...
12/06/2026 - Serveis Palamós viurà demà la seva gran festa gastronòmica de l'any amb la Fira de la Gamba
Tot està a punt perquè Palamós visqui demà dissabte la gran festa de la Fira de la Gamba....
12/06/2026 - Serveis Tres cuineres locals es converteixen en Ambaixadores de la Gamba de Palamós 2026
La Gamba de Palamós ja té ambaixadores per a aquest 2026. La Comissió Reguladora de la Marca de...
12/06/2026 - Serveis Escala de creuer amb l'Azamara Onward
Les escales de creuer d'aquest mes de juny al port de Palamós arriben avui a l'equador, amb la...