06/07/2009 Successos
La Policia Local de Palamós va interceptar divendres a la nit, un conductor que circulava en direcció prohibida, sota els efectes de l’alcohol i sense permís de conduir. Els fets van passar sobre les onze de la nit. L’home, un veí de Calonge, anava pel carrer de l’Ametlla de Mar, en direcció a la Catifa. La patrulla que el va interceptar va comprovar que, a més, d'anar contra direcció, el conductor no tenia permís de conduir vigent i que estava sota els efectes de l'alcohol. Li van instruir les diligències corresponents i li van donar cita per sotmetre's a un judici ràpid.
D’altra banda, dos ciutadans bolivians van protagonitzar la matinada de diumenge una baralla al passeig del Mar, a l'altura de l'avinguda de l'Onze de Setembre. Cap a les cinc del matí, els dos homes, de 20 i 27 anys d'edat, es van començar a estomacar. Després d'intervenir la Policia Local, els dos individus, veïns de Palamós, van haver de ser atesos a l’hospital a causa de les ferides que es van produir durant la batussa.
Totes les notícies:
27/04/2026 - Serveis Els pescadors de Palamós mantenen la facturació, tot i pescar menys gamba vermella
La facturació de la Confraria de Pescadors de Palamós es va mantenir força estable l'any passat,...
27/04/2026 - Medi Ambient Amics de les Illes Formigues diu que les anàlisis de les aigües de bany, no recullen tots els impactes de l'avaria a la depuradora
L'Associació Amics de les Illes Formigues considera que les anàlisis que està fent el Consorci...
27/04/2026 - Societat L'Ajuntament de Palamós vol recuperar el Centre Obert pel curs que ve
El Centre Obert de Palamós, situat al barri d'Es Pla, tornarà a funcionar a partir de l'inici del...
27/04/2026 - Serveis El Wind Surf fa la seva primera escala de l'any a Palamós
El veler de luxe Wind Surf fa avui dilluns la primera escala de les tres que té previstes aquest...
27/04/2026 - Política Pilar Arxé és la nova presidenta local de Junts per Catalunya
Junts per Catalunya a Palamós i Sant Joan ha renovat els càrrecs de la seva executiva local, i ha...