29/06/2009 Cultura
Vista aèria de les illes Formigues.
L’Ajuntament de Palamós diu que presentarà recurs per defensar que la totalitat de les illes Formigues formen part del seu terme municipal. El Consistori encara no té notificació oficial de la resolució del Departament de Governació que reparteix l’arxipèlag entre Palamós i Palafrugell, tot i que sí se li ha comunicat de paraula.Sigui com sigui, l'alcaldessa de Palamós, Teresa Ferrés, reconeix que no estan d'acord amb la resolució i que, per tant, el més probable és que l'acabin recorrent.
CITA TERESA FERRÉS
En aquest tema, l'equip de govern té el suport del principal grup de l'oposició, Convergència i Unió. La seva portaveu, Isabel Ruiz, també és partidària de recórrer, tot i reconèixer que els municipis afectats tindran poca cosa a dir en la gestió de les illes Formigues.
CITA ISABEL RUIZ
Els municipis de Palamós i Mont-ras van pactar en el seu moment que les illes Formigues quedaven dins el terme municipal de Palamós. Palafrugell va presentar una reclamació i la Generalitat ha admès que aquest municipi comparteixi l'arxipèlag amb Palamós.
Teresa Ferrés
Isabel Ruiz
Totes les notícies:
14/09/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament adjudica les obres d'un aparcament nou a Sant Joan
L'Ajuntament de Palamós ha adjudicat el projecte per condicionar uns terrenys del nucli de Sant...
14/09/2026 - Medi Ambient Publicat el calendari nou de la recollida de residus porta a porta comercial
L'Ajuntament de Palamós ja ha fet públic el calendari nou de recollida de residus porta a porta...
14/09/2026 - Serveis La Cambra de Palamós acompanya els processos d'emprenedoria empresarial
La Cambra de Comerç de Palamós ha posat en marxa aquest mes de setembre una línia nova de...
14/09/2026 - Societat El Consell Comarcal fa píndoles formatives en línia sobre alimentació
El Consell Comarcal del Baix Empordà organitza aquest mes de setembre un cicle de 5 píndoles...
14/09/2026 - Societat Les parròquies de Palamós obren les inscripcions per a la catequesi
Les parròquies de Palamós obren les inscripcions per a la catequesi 2026-2027. El tràmit es...