18/06/2009 Serveis
Un dels vehicles que fa el transport públic de viatgers a Palamós.
El servei d'autobusos públics de Palamós ha començat a adoptar aquesta setmana l'horari d'estiu. Com és habitual, es recupera el servei turístic del Badia Bus i també s'incrementen les expedicions diàries a La Fosca, restant-ne algunes al barri de Pla d'es Pla.Escoltem el regidor de Mobilitat de l'Ajuntament de Palamós, Alfons Bartolomé.
CITA ALFONS BARTOLOMÉ
L'horari d'estiu del transport públic de viatgers es mantindrà fins al diumenge 13 de setembre. D'altra banda, a partir de dilluns vinent ja es poden sol·licitar les noves targetes de transport gratuït per als majors de 65 anys. Els tràmits s'han de fer a les oficines que l'empresa Sarfa té al carrer de López Puigcerver.
Alfons Bartolomé
Totes les notícies:
27/04/2026 - Serveis Els pescadors de Palamós mantenen la facturació, tot i pescar menys gamba vermella
La facturació de la Confraria de Pescadors de Palamós es va mantenir força estable l'any passat,...
27/04/2026 - Medi Ambient Amics de les Illes Formigues diu que les anàlisis de les aigües de bany, no recullen tots els impactes de l'avaria a la depuradora
L'Associació Amics de les Illes Formigues considera que les anàlisis que està fent el Consorci...
27/04/2026 - Societat L'Ajuntament de Palamós vol recuperar el Centre Obert pel curs que ve
El Centre Obert de Palamós, situat al barri d'Es Pla, tornarà a funcionar a partir de l'inici del...
27/04/2026 - Serveis El Wind Surf fa la seva primera escala de l'any a Palamós
El veler de luxe Wind Surf fa avui dilluns la primera escala de les tres que té previstes aquest...
27/04/2026 - Política Pilar Arxé és la nova presidenta local de Junts per Catalunya
Junts per Catalunya a Palamós i Sant Joan ha renovat els càrrecs de la seva executiva local, i ha...