15/06/2009 Societat
El dissenyador Antoni Miró.
Palamós ja ha decidit quí serà el pregoner de la Festa Major 2009, que es posa en marxa aquest pròxim cap de setmana. L’encarregat de llegir el pregó que donarà inici a la festa serà el dissenyador Antoni Miró, estretament vinculat a Palamós perquè hi té una segona residència.Ho ha explicat l'alcaldessa Teresa Ferrés.
CITA TERESA FERRÉS
L'any passat, el pregoner de la Festa Major de Palamós va ser Rafael Nadal, director d'El Periódico de Catalunya. La Festa Major 2009 comença aquest divendres amb un castell de focs artificials, l'obertura de les fires i també de l'espai de barraques. La lectura del pregó es farà el dimarts 23 de juny, a dos quarts de vuit del vespre, a la plaça del Forn.
Teresa Ferrés
Totes les notícies:
27/04/2026 - Serveis Els pescadors de Palamós mantenen la facturació, tot i pescar menys gamba vermella
La facturació de la Confraria de Pescadors de Palamós es va mantenir força estable l'any passat,...
27/04/2026 - Medi Ambient Amics de les Illes Formigues diu que les anàlisis de les aigües de bany, no recullen tots els impactes de l'avaria a la depuradora
L'Associació Amics de les Illes Formigues considera que les anàlisis que està fent el Consorci...
27/04/2026 - Societat L'Ajuntament de Palamós vol recuperar el Centre Obert pel curs que ve
El Centre Obert de Palamós, situat al barri d'Es Pla, tornarà a funcionar a partir de l'inici del...
27/04/2026 - Serveis El Wind Surf fa la seva primera escala de l'any a Palamós
El veler de luxe Wind Surf fa avui dilluns la primera escala de les tres que té previstes aquest...
27/04/2026 - Política Pilar Arxé és la nova presidenta local de Junts per Catalunya
Junts per Catalunya a Palamós i Sant Joan ha renovat els càrrecs de la seva executiva local, i ha...