12/06/2009 Societat
La festa de la gent gran es fa al parc de l'Arbreda.
Creu Roja Palamós organitza demà la quarta edició de la festa dedicada a la gent gran. Es farà a partir de les quatre de la tarda a l’Arbreda i és totalment gratuïta. Hi haurà actuacions musicals i exhibicions de dansa, a més d’un berenar per a tots els assistents, cedit per La Fleca de l'Empordà.Entre gent gran i acompanyants, es calcula que aniran a la festa unes 120 persones. Creu Roja organitza un dispositiu especial per transportar a totes aquelles que tenen problemes de mobilitat. Pepi Cerdà és la tècnica social de Creu Roja Palamós.
CITA PEPI CERDÀ 1
Les actuacions que es podran veure demà a l'Arbreda seran les del Coro Rociero Azahares, el grup de country de la llar municipal de la gent gran, així com el grup 'Body Dance' que farà un espectacle de funky i hip-hop. La festa també comptarà amb la participació de la voluntària de la Creu Roja, Pilar Pueyo, que oferirà un show musical de sarsueles. Pepi Cerdà explica que es tracta que la gent gran passi una bona estona.
CITA PEPI CERDÀ 2
Creu Roja vol agrair molt especialment l'ajuda de l'Ajuntament de Palamós que s'ha encarregat de condicionar l'Arbreda perquè es pugui fer la festa.
Pepi Cerdà 1
Pepi Cerdà 2
Totes les notícies:
07/09/2026 - Societat SSIBE fa una crida a vacunar-se contra la grip a partir de l'octubre
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà recorda la necessitat de vacunar-se de la grip per...
07/09/2026 - Societat Palamós Ciutat Educadora obrirà una aula d'estudi pels alumnes de secundària
El projecte Palamós Ciutat Educadora posarà aquest curs una eina més al servei dels estudiants...
07/09/2026 - Societat Segona tongada d'inscripcions obertes a l'Escola Municipal d'Adults
L’Escola Municipal d’Adults de Palamós ha obert aquest mes de setembre la segona fase del...
07/09/2026 - Cultura 'Quartet de tardor', de Barbara Pym, a la 'Tertúlia literària' del setembre
Avui és el primer dilluns de mes i, per tant, la Biblioteca Municipal de Palamós organitza la...
04/09/2026 - Serveis L'atur a Palamós s'enfila per segon mes consecutiu
Hem deixat enrere el mes d'agost i l'atur registrat a Palamós ha tornat a créixer per segon mes...