12/06/2009 Esports
El Pavelló Municipal d’Esports de Palamós és avui l’escenari de la cinquena Gala de l’Esport Palamosí. L’acte fa un reconeixement als equips guanyadors de les seves lligues, als competidors que han assolit campionats aquesta temporada i als esportistes locals majors de 55 anys. La gala comença a les vuit del vespre i es preveu l’assistència d’un miler de persones. Hi haurà guardons per a un total de 32 entitats esportives, AMPAS i escoles. També per a una desena d'equips i una trentena d'esportistes, a títol individual. Dins d'aquest mateix acte, també hi haurà la cloenda del dinovè programa d'activitats esportives del municipi. Durant aquest curs 2008-2009, més de 3800 esportistes i educadors han participat en el programa.
Passem a demà dissabte. A les dotze del migdia es juga un triangular de futbol onze en categoria aleví. Hi prenen part els equips A i B de la Fundació Esportiva Palamós i també el Mollerussa. Amb aquestes competicions de caire amistós, la Fundació vol reconèixer la tasca que els diferents equips de l'entitat han fet durant aquesta temporada que acaba de finalitzar. El passat cap de setmana ja es va fer una cosa similar amb l'equip juvenil B. Escoltem Joan Pau Pérez, president de la Fundació Esportiva Palamós.
CITA JOAN PAU PÉREZ
Diumenge se celebra la primera edició de la pedalada popular ‘Vila de Palamós’. El punt de concentració és el passeig del Mar i es farà un recorregut d’anada i tornada per la via verda Palamós-Palafrugell, amb un total de 18 quilòmetres. La inscripció val sis euros i es pot fer el mateix diumenge, de vuit a nou del matí. Inclou entrepà, beguda, samarreta i la participació en el sorteig de nombrosos regals. La pedalada està organitzada pel Club Ciclista Palamós que, per cert, serà l'entitat protagonista de la tertúlia esportiva que us oferirem a continuació d'aquest informatiu.
També diumenge es fa a Figueres el quinzè Campionat de Catalunya de Clubs de Bitlles Catalanes. El Club de Bitlles Catalanes Palamós hi participa amb un equip. Ho explica el seu president, Pedro Igeño.
CITA PEDRO IGEÑO
I acabem amb vela. El Club de Vela Palamós organitza aquest diumenge la primera regata interescoles 'El mar arriba a l'aula'.
Joan Pau Pérez
Pedro Igeño
Totes les notícies:
28/07/2026 - Obres i Urbanisme 6 empreses opten a fer les obres de la segona fase del passeig del Mar
Un total de 6 empreses constructores s'han presentat al concurs públic de l'Ajuntament de Palamós...
28/07/2026 - Societat Molta ocupació de llits d'atenció intermèdia i a la dependència
Els llits del centre Palamós Gent Gran destinats a l'atenció intermèdia i a la dependència...
28/07/2026 - Serveis L'Ajuntament vol recuperar la megafonia de la platja Gran per a l'estiu que ve
L'Ajuntament de Palamós ha suprimit el servei de megafonia de la platja Gran, que des de fa uns...
28/07/2026 - Cultura El palamosí Pere Perpinyà publica 'La transformació de Gaudí'
El palamosí Pere Perpinyà ha publicat la novel·la 'La transformació de Gaudí'. Una trama...
28/07/2026 - Societat Vescomptat de Cabanyes lliura 20.000 euros a l'ADF Gavarres Marítima
Els veïns de la urbanització Vescomptat de Cabanyes, al municipi de Calonge i Sant Antoni, han...