12/06/2009 Esports
El Pavelló Municipal d’Esports de Palamós és avui l’escenari de la cinquena Gala de l’Esport Palamosí. L’acte fa un reconeixement als equips guanyadors de les seves lligues, als competidors que han assolit campionats aquesta temporada i als esportistes locals majors de 55 anys. La gala comença a les vuit del vespre i es preveu l’assistència d’un miler de persones. Hi haurà guardons per a un total de 32 entitats esportives, AMPAS i escoles. També per a una desena d'equips i una trentena d'esportistes, a títol individual. Dins d'aquest mateix acte, també hi haurà la cloenda del dinovè programa d'activitats esportives del municipi. Durant aquest curs 2008-2009, més de 3800 esportistes i educadors han participat en el programa.
Passem a demà dissabte. A les dotze del migdia es juga un triangular de futbol onze en categoria aleví. Hi prenen part els equips A i B de la Fundació Esportiva Palamós i també el Mollerussa. Amb aquestes competicions de caire amistós, la Fundació vol reconèixer la tasca que els diferents equips de l'entitat han fet durant aquesta temporada que acaba de finalitzar. El passat cap de setmana ja es va fer una cosa similar amb l'equip juvenil B. Escoltem Joan Pau Pérez, president de la Fundació Esportiva Palamós.
CITA JOAN PAU PÉREZ
Diumenge se celebra la primera edició de la pedalada popular ‘Vila de Palamós’. El punt de concentració és el passeig del Mar i es farà un recorregut d’anada i tornada per la via verda Palamós-Palafrugell, amb un total de 18 quilòmetres. La inscripció val sis euros i es pot fer el mateix diumenge, de vuit a nou del matí. Inclou entrepà, beguda, samarreta i la participació en el sorteig de nombrosos regals. La pedalada està organitzada pel Club Ciclista Palamós que, per cert, serà l'entitat protagonista de la tertúlia esportiva que us oferirem a continuació d'aquest informatiu.
També diumenge es fa a Figueres el quinzè Campionat de Catalunya de Clubs de Bitlles Catalanes. El Club de Bitlles Catalanes Palamós hi participa amb un equip. Ho explica el seu president, Pedro Igeño.
CITA PEDRO IGEÑO
I acabem amb vela. El Club de Vela Palamós organitza aquest diumenge la primera regata interescoles 'El mar arriba a l'aula'.
Joan Pau Pérez
Pedro Igeño
Totes les notícies:
27/04/2026 - Serveis Els pescadors de Palamós mantenen la facturació, tot i pescar menys gamba vermella
La facturació de la Confraria de Pescadors de Palamós es va mantenir força estable l'any passat,...
27/04/2026 - Medi Ambient Amics de les Illes Formigues diu que les anàlisis de les aigües de bany, no recullen tots els impactes de l'avaria a la depuradora
L'Associació Amics de les Illes Formigues considera que les anàlisis que està fent el Consorci...
27/04/2026 - Societat L'Ajuntament de Palamós vol recuperar el Centre Obert pel curs que ve
El Centre Obert de Palamós, situat al barri d'Es Pla, tornarà a funcionar a partir de l'inici del...
27/04/2026 - Serveis El Wind Surf fa la seva primera escala de l'any a Palamós
El veler de luxe Wind Surf fa avui dilluns la primera escala de les tres que té previstes aquest...
27/04/2026 - Política Pilar Arxé és la nova presidenta local de Junts per Catalunya
Junts per Catalunya a Palamós i Sant Joan ha renovat els càrrecs de la seva executiva local, i ha...