Quarta trobada oficial Palamós-Rheda.

29/05/2009 Cultura


Un acte d'una trobada Palamós-Rheda.

Un acte d'una trobada Palamós-Rheda.

Palamós acull aquest cap de setmana una nova trobada amb la ciutat agermanada de Rheda-Wiedenbrück. Des d’avui i fins dilluns, ens visita una delegació alemanya formada per unes 70 persones, que participarà en diferents actes lúdics i culturals juntament amb les entitats palamosines.La delegació està encapçalada per l'alcalde de Rheda-Wiedenbrück i la formen majoritàriament joves d'entre 13 i 17 anys, integrants d'entitats culturals, musicals i esportives de la ciutat alemanya. Han arribat avui i l'Ajuntament de Palamós els ha preparat un acte de benvinguda, a partir de les set de la tarda i a la biblioteca Lluís Barceló i Bou, amb la participació de la coral El Progrés i la Colla Gegantera de Palamós.
Demà dissabte, el grup d'alemanys farà visites guiades al centre històric de Palamós i també als seus paratges naturals. També hi haurà tallers de dansa i de temes d'integració, i activitats esportives amb diversos partits de bàsquet. L'acte central d'aquesta trobada entre Palamós i Rheda-Wiedenbrück serà un sopar que es farà demà, a les nou de la nit, a l'Arbreda. Diumenge, destaca l'espectacle de ball, música i poesia que la delegació alemanya representarà a La Gorga, a partir de les vuit del vespre. Dilluns, últim dia de la trobada, es destinarà a intercanvis entre els centres escolars, amb taules rodones, tallers i xerrades sobre projectes educatius. A les sis de la tarda, l'hotel Marina serà l'escenari de l'acte de cloenda.
Aquest encontre s'emmarca en les estades oficials contemplades en el pacte d'agermanament que Palamós i Rheda-Wiedenbrück van firmar l'any 1995. Les trobades es fan cada dos anys, alternativament una a Alemanya i una a Catalunya.



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...