27/05/2009 Societat
Avui fa dos anys de les eleccions municipals que van donar l’alcaldia, per segon mandat consecutiu, a la socialista Teresa Ferrés. En l’equador del mandat, Ferrés fa una valoració molt positiva de la feina feta i recorda que Palamós té ara mateix en marxa inversions públiques per valor d’uns 30 milions d’euros.El 27 de maig de 2007, avui fa dos anys, la candidatura del Partit dels Socialistes de Catalunya va guanyar les eleccions municipals a Palamós. Va obtenir un ampli suport que es va concretar en l'elecció de vuit regidors, a només un de la majoria absoluta. S'iniciava el segon mandat consecutiu com a alcaldessa per a Teresa Ferrés, amb un equip de govern format pels regidors del PSC i els dos de la plataforma Ciutadans de Palamós. Passats dos anys, i a només dos de la nova convocatòria electoral, Ferrés diu que s'ha fet molta feina per garantir una forta inversió pública a Palamós que es començarà a veure en aquests dos anys que resten per acabar el mandat. Escoltem l'alcaldessa de Palamós.
CITA TERESA FERRÉS
Teresa Ferrés parla dels 3 milions d'euros que el fons estatal d'inversió local deixarà a Palamós en els pròxims mesos, dels 11 milions previstos al pla 'Palamós millora', o del projecte de la piscina coberta, com a temes que seran visibles pròximament.
Una valoració molt menys optimista es fa des del principal grup de l'oposició, Convergència i Unió. El seu regidor, Miquel Casagran, fins i tot posa nota a la gestió del govern municipal en aquests dos darrers anys.
CITA MIQUEL CASAGRAN
Casagran demana que, en el que queda de mandat, hi hagi més col·laboració entre l'equip de govern i l'oposició, sobretot per fer propostes per enfrontar-se a la crisi econòmica.
Teresa Ferrés
Miquel Casagran
Totes les notícies:
14/09/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament adjudica les obres d'un aparcament nou a Sant Joan
L'Ajuntament de Palamós ha adjudicat el projecte per condicionar uns terrenys del nucli de Sant...
14/09/2026 - Medi Ambient Publicat el calendari nou de la recollida de residus porta a porta comercial
L'Ajuntament de Palamós ja ha fet públic el calendari nou de recollida de residus porta a porta...
14/09/2026 - Serveis La Cambra de Palamós acompanya els processos d'emprenedoria empresarial
La Cambra de Comerç de Palamós ha posat en marxa aquest mes de setembre una línia nova de...
14/09/2026 - Societat El Consell Comarcal fa píndoles formatives en línia sobre alimentació
El Consell Comarcal del Baix Empordà organitza aquest mes de setembre un cicle de 5 píndoles...
14/09/2026 - Societat Les parròquies de Palamós obren les inscripcions per a la catequesi
Les parròquies de Palamós obren les inscripcions per a la catequesi 2026-2027. El tràmit es...