25/05/2009 Cultura
El grup d’Esquerra Republicana de Catalunya a l’Ajuntament de Palamós demana la convocàtoria del Consell Municipal de Cultura. La formació republicana es queixa que aquest ens, que aplega les diferents entitats culturals que hi ha a la vila, encara no s’ha reunit en els dos anys de mandat municipal que portem.Escoltem el portaveu municipal d'ERC, Dani Reixach.
CITA DANI REIXACH
El regidor d'Esquerra es va mostrar especialment molest pel fet que, ara fa dos plens, la regidora de Cultura i Patrimoni, Gràcia Artigas, digués que la convocatòria del Consell Municipal de Cultura havia de sortir de la iniciativa de les mateixes entitats. Artigas va voler deixar clar, però, que hi havia un compromís per mirar de fer més freqüents les trobades entre aquests col·lectius i l'Ajuntament.
CITA GRÀCIA ARTIGAS
Aquest compromís es va adquirir en les últimes setmanes, arran de la reunió preparatòria de la Fira d'Entitats.
Dani Reixach
Gràcia Artigas
Totes les notícies:
27/04/2026 - Serveis Els pescadors de Palamós mantenen la facturació, tot i pescar menys gamba vermella
La facturació de la Confraria de Pescadors de Palamós es va mantenir força estable l'any passat,...
27/04/2026 - Medi Ambient Amics de les Illes Formigues diu que les anàlisis de les aigües de bany, no recullen tots els impactes de l'avaria a la depuradora
L'Associació Amics de les Illes Formigues considera que les anàlisis que està fent el Consorci...
27/04/2026 - Societat L'Ajuntament de Palamós vol recuperar el Centre Obert pel curs que ve
El Centre Obert de Palamós, situat al barri d'Es Pla, tornarà a funcionar a partir de l'inici del...
27/04/2026 - Serveis El Wind Surf fa la seva primera escala de l'any a Palamós
El veler de luxe Wind Surf fa avui dilluns la primera escala de les tres que té previstes aquest...
27/04/2026 - Política Pilar Arxé és la nova presidenta local de Junts per Catalunya
Junts per Catalunya a Palamós i Sant Joan ha renovat els càrrecs de la seva executiva local, i ha...