19/05/2009 Obres i Urbanisme
L'aparcament de la platja Gran.
La brigada municipal d’obres de Palamós vol tenir ben condicionats, abans de l’estiu, l’aparcament de la platja Gran, el de l’anomenat solar de l’Enher i el que hi ha a la rodalia del far. Els paviments d’aquests espais es troben molt deteriorats i la brigada en vol aplicar un de nou que sigui més durador.Aquest deteriorament és molt evident al solar delimitat pels carrers Alba, Carmel, Santa Marta i Sant Antoni. És l'espai que antigament acollia les dependències de la companyia elèctrica Enher. En el futur, en aquest lloc hi ha d'haver pisos i una plaça pública. Això està contemplat en el nou Pla d'Ordenació Urbana i queda ara pendent del corresponent desenvolupament urbanístic. Ja fa uns anys que l'Ajuntament de Palamós va decidir que, mentrestant, el solar servís com a aparcament públic. Es tracta, però, d'un espai ple de sots que, quan plou, es converteixen en bassals d'aigua. En el darrer Ple municipal, i com ja ha fet altres vegades, el regidor del Partit Popular, Joan Fontanet, va preguntar a l'equip de govern si considerava interessant arranjar el paviment d'aquest solar. La resposta del regidor de Brigada d'Obres, Jordi Ors, va ser aquesta.
CITA JORDI ORS
El cas de l'aparcament de la platja Gran és també el d'una superfície on es fan sots amb molta facilitat però que té el problema afegit de la pols que es genera. Per això, l'Ajuntament preveu eliminar totes les capes de terra que s'hi han anat posant al llarg d'anys i aplicar un paviment més estable.
Jordi Ors
Totes les notícies:
27/04/2026 - Serveis Els pescadors de Palamós mantenen la facturació, tot i pescar menys gamba vermella
La facturació de la Confraria de Pescadors de Palamós es va mantenir força estable l'any passat,...
27/04/2026 - Medi Ambient Amics de les Illes Formigues diu que les anàlisis de les aigües de bany, no recullen tots els impactes de l'avaria a la depuradora
L'Associació Amics de les Illes Formigues considera que les anàlisis que està fent el Consorci...
27/04/2026 - Societat L'Ajuntament de Palamós vol recuperar el Centre Obert pel curs que ve
El Centre Obert de Palamós, situat al barri d'Es Pla, tornarà a funcionar a partir de l'inici del...
27/04/2026 - Serveis El Wind Surf fa la seva primera escala de l'any a Palamós
El veler de luxe Wind Surf fa avui dilluns la primera escala de les tres que té previstes aquest...
27/04/2026 - Política Pilar Arxé és la nova presidenta local de Junts per Catalunya
Junts per Catalunya a Palamós i Sant Joan ha renovat els càrrecs de la seva executiva local, i ha...