08/05/2009 Serveis
Pintada al camí de ronda, a la zona del far.
El grup de Convergència i Unió a l’Ajuntament de Palamós denuncia la proliferació de pintades als carrers i a d’altres indrets públics del municipi. El grup majoritari de l’oposició qualifica la situació de deplorable, l’atribueix a la falta de civisme i critica l’equip de govern per no ser capaç de redreçar-la.El regidor de la federació nacionalista a l'Ajuntament de Palamós, Pere Coll, diu que la imatge que es dóna és molt dolenta i, alhora, vol deixar clar que el grup no s'oposa als grafits com a manifestació artística. Escoltem Pere Coll.
CITA PERE COLL
Convergència i Unió posa com a exemple el centre cultural La Gorga, l'església de Santa Maria o el camí de ronda del far, com a llocs on proliferen les pintades. Per la seva banda, el regidor de la Brigada d'Obres, Jordi Ors, ha explicat en quins casos s'actua.
CITA JORDI ORS
Ors ha recordat que l'Ajuntament habilita espais on els joves puguin expressar l'art dels grafits i que entitats com l'Ateneu programen tallers i cursets d'aquestes tècniques. El regidor pensa que aquests són bons camins per reconduir els qui ara pinten de manera indiscriminada.
Pere Coll
Jordi Ors
Totes les notícies:
27/07/2026 - Societat L'hospital de Palamós tindrà un equip d'hospitalització domiciliària
La Fundació Hospital de Palamós vol incorporar abans no acabi aquest any un equip...
27/07/2026 - Societat L'Ajuntament licita el contracte de gestió de la Llar d'Infants Municipal
L'Ajuntament de Palamós ha iniciat la fase de licitació del contracte de gestió de la Llar...
27/07/2026 - Societat Palamós farà 3 jornades consecutives de donació de sang a l'agost
El Banc de Sang i Teixits de Catalunya i l'Associació de Donants de Sang de Girona convoquen 3...
27/07/2026 - Societat Mossos d'Esquadra reforça les comissaries de costa durant l'estiu
Els Mossos d'Esquadra han posat en marxa aquest estiu un pla integral de seguretat a tot el...
27/07/2026 - Medi Ambient Calonge i Sant Antoni posa punts informatius sobre la recollida de residus
L'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni ha posat en marxa un sistema de punts informatius de carrer...