08/05/2009 Cultura
Repassem ara una sèrie d'actes lúdics i culturals que se celebren avui i aquest cap de setmana al nostre municipi.Comencem a les set d'aquesta tarda a la taverna Ca la Pepa Caneja, on es fa una nova sessió de les conegudes Converses de taverna. El tema que es tracta avui és el de les velles i noves tripulacions.
Des d'aquest mes de maig i fins l'agost, el Museu de la Pesca organitza cada dissabte la visita guiada 'Palamós, vila medieval'. Es tracta d'una passejada pel barri vell per conèixer indrets, històries i personatges que han configurat la història de la vila de Palamós. L'activitat es fa de dos quarts de sis a les set de la tarda i el preu és de tres euros.
Aquest cap de setmana també hi ha teatre escolar a La Gorga. Demà, a dos quarts de cinc, els alumnes de segon de primària del col·legi Ruiz Giménez, representen 'Ulisses, el grec', sota la direcció de Meli Ramírez. Diumenge, a les dotze del migdia, els del col·legi Vila-romà, dirigits per Joan Bolaño, posen en escena 'La geganta Marcel·lina i d'altres cançons'. Tot plegat forma part de la dinovena edició de la Mostra de Teatre Escolar de Palamós.
Recordem també que demà hi ha el gran concert final del concurs 'La sardana de l'any'. L'acte es fa a l'Auditori de Girona. Hi ha dues sardanes dedicades a Palamós, entre les deu que han arribat a aquesta final. Són 'Remors de Palamós', de René Picamal, i 'Onades daurades a Palamós', de Xavi Cassanyes. La guanyadora sortirà de la votació del públic assistent. Per aquest motiu, l'Agrupació Sardanista Costa Brava organitza un autocar per anar a Girona. Surt de l'oficina de turisme del passeig del Mar, a les cinc de la tarda. El preu del viatge i de l'entrada és de vint euros.
Totes les notícies:
27/04/2026 - Serveis Els pescadors de Palamós mantenen la facturació, tot i pescar menys gamba vermella
La facturació de la Confraria de Pescadors de Palamós es va mantenir força estable l'any passat,...
27/04/2026 - Medi Ambient Amics de les Illes Formigues diu que les anàlisis de les aigües de bany, no recullen tots els impactes de l'avaria a la depuradora
L'Associació Amics de les Illes Formigues considera que les anàlisis que està fent el Consorci...
27/04/2026 - Societat L'Ajuntament de Palamós vol recuperar el Centre Obert pel curs que ve
El Centre Obert de Palamós, situat al barri d'Es Pla, tornarà a funcionar a partir de l'inici del...
27/04/2026 - Serveis El Wind Surf fa la seva primera escala de l'any a Palamós
El veler de luxe Wind Surf fa avui dilluns la primera escala de les tres que té previstes aquest...
27/04/2026 - Política Pilar Arxé és la nova presidenta local de Junts per Catalunya
Junts per Catalunya a Palamós i Sant Joan ha renovat els càrrecs de la seva executiva local, i ha...