Bachiller destaca la consolidació del pla d'usos de les platges.

07/05/2009 Societat


El pla d’usos de les platges de Palamós no presenta novetats significatives aquest any. La més destacada és la desaparició del servei de massatges, que es va implantar l’estiu passat i que no va tenir un bon resultat. El regidor de Turisme, Antoni Bachiller, destaca el fet que els xiringuitos ja estan oberts i que això fa més atractiva l’oferta de platja del municipi.Aquesta és una de les accions que formen part de la campanya 'A Palamós l'estiu és més llarg'. Aquesta campanya es va engegar l'any passat, amb l'objectiu de desestacionalitzar la temporada turística. Què vol dir això?. Doncs, senzillament, allargar la temporada més enllà dels tradicionals períodes de vacances. El Departament de Turisme ja va deixar clar en el seu moment que aquesta és una operació que no dóna resultats immediats. Enguany, els xiringuitos de la platja Gran ja estan oberts des de Setmana Santa. Per al regidor Antoni Bachiller, aquest és un pas en la direcció correcta.
CITA ANTONI BACHILLER 1
Bachiller explica també que el pla d'usos de les platges de Palamós està en fase de consolidació.
CITA ANTONI BACHILLER 2
L'any passat es va fer una ambiciosa proposta de pla d'usos que incorporava nous serveis a les platges. A més de l'oferta dels massatges, que ara s'ha retirat, també n'hi havia d'altres, com ara uns armaris tancats per poder-hi deixar pertinences, que de moment no s'han portat a la pràctica.


Antoni Bachiller 1


Antoni Bachiller 2



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...