07/05/2009 Societat
El local on es farà l'Espai del Peix.
El regidor del Partit Popular, Joan Fontanet, reconeix que no creu en el projecte de l’anomenat ‘Espai del Peix’. Fontanet diu que és una proposta que la gent no entén i que els diners que s’hi invertiran, més de 600 mil euros, es podrien destinar a temes més prioritaris.Ho ha explicat, en declaracions a Ràdio Palamós.
CITA JOAN FONTANET
L'Espai del Peix és una proposta cultural, docent i social que pretén difondre el concepte de peix fresc de la costa. A través de diferents activitats, que inclouran també el tast gastronòmic del producte, es vol ajudar a potenciar el sector pesquer i turístic, així com la projecció exterior de la vila de Palamós.
Les instal·lacions que acolliran en el futur l'Espai del Peix són ara mateix una sala diàfana, sense cap equipament. Estan situades al primer pis de l'edifici de la llotja del port de Palamós. La Junta de Govern Local ha aprovat ja el projecte d'obres ordinàries de reforma d'aquest espai.
Joan Fontanet
Totes les notícies:
27/07/2026 - Societat L'hospital de Palamós tindrà un equip d'hospitalització domiciliària
La Fundació Hospital de Palamós vol incorporar abans no acabi aquest any un equip...
27/07/2026 - Societat L'Ajuntament licita el contracte de gestió de la Llar d'Infants Municipal
L'Ajuntament de Palamós ha iniciat la fase de licitació del contracte de gestió de la Llar...
27/07/2026 - Societat Palamós farà 3 jornades consecutives de donació de sang a l'agost
El Banc de Sang i Teixits de Catalunya i l'Associació de Donants de Sang de Girona convoquen 3...
27/07/2026 - Societat Mossos d'Esquadra reforça les comissaries de costa durant l'estiu
Els Mossos d'Esquadra han posat en marxa aquest estiu un pla integral de seguretat a tot el...
27/07/2026 - Medi Ambient Calonge i Sant Antoni posa punts informatius sobre la recollida de residus
L'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni ha posat en marxa un sistema de punts informatius de carrer...