17/04/2009 Esports
Santi Celaya, baixa per al que resta de temporada.
El Palamós Club de Futbol juga aquest diumenge, a les cinc de la tarda, al camp del Vilanova, el primer dels cinc partits que resten per acabar la temporada. L’equip afronta el compromís a sis punts de la zona de permanència, de manera que necessita sumar urgentment si vol evitar el descens.L'entrenador, Jordi Condom, reconeix, en qualsevol cas, que la tasca es presenta prou difícil.
CITA JORDI CONDOM 1
El Vilanova està ben classificat però sense opcions d'entrar en la lluita per l'ascens. Jordi Condom no sap si la tranquil·litat amb la que jugaran els pot relaxar o, per contra, ser beneficiosa per al seu rendiment. El tècnic palamosí espera molt de l'actitud dels seus jugadors.
CITA JORDI CONDOM 2
Aquesta setmana s'ha confirmat que Santi Celaya té un trencament fibrilar de tres centímetres i mig a la cama i que serà baixa per al que resta de temporada. També és baixa per lesió, Marc Pujol. La resta de la plantilla estarà a disposició de l'entrenador. El Palamós no ha guanyat mai al camp del Vilanova. En les últimes quatre temporades, dos empats i dues derrotes. La passada campanya va caure per dos a un. En la primera volta, els vilanovins van golejar al Nou Estadi per un a quatre. El partit Vilanova-Palamós es juga diumenge a les cinc de la tarda. Des de mitja hora abans, podreu escoltar el programa de Ràdio Palamós que inclourà la transmissió íntegra del partit.
A la Segona Regional, la Fundació Esportiva Palamós torna a la competició després del parèntesi de Setmana Santa. En aquesta jornada, viatja al camp del Guíxols B, el tercer classificat. Dins el mateix grup, destaquem l'interessant derbi local entre el Sant Antoni i el Calonge.
En futbol de base, demà dissabte hi ha aquests partits a la zona esportiva Josep Massot i Sais. A dos quarts de deu del matí, l'aleví A de la Fundació Esportiva Palamós s'enfronta al Tossa. A les onze, el cadet A té com a rival el Blanes. A la tarda, a dos quarts de quatre, el juvenil A s'enfronta al Farners i, a dos quarts de sis, l'infantil A es veurà les cares amb el Bisbalenc.
En futbol set, a tres quarts d'onze del matí, el prebenjamí C de la Fundació juga davant l'equip B de l'entitat. Una hora més tard, a tres quarts de dotze, partit entre el prebenjamí A i l'Escola de Futbol de Sant Feliu de Guíxols.
Tanquem l'apartat del futbol amb el campionat de veterans. Palamós i Hostalric juguen demà, a dos quarts de set de la tarda al camp gran de la zona esportiva.
En bàsquet, primera oportunitat per al Carnisseries Arnall Palamós d’assegurar-se l’ascens a Primera Catalana. Els palamosins han de vèncer el Salt B i esperar les ensopegades del Cabrera i del Quart. La situació s'ha clarificat força amb la victòria del Cassà davant el Quart, en un partit que en el seu moment s'havia ajornat. Els cassanencs tornen al liderat però el Carnisseries Arnall marca distàncies amb un rival que l'hi ha guanyat els dos partits d'aquesta temporada i que era una de les seves amenaces a la classificació. Els jugadors entrenats per Lluís Feliu juguen demà, a dos quarts de sis de la tarda, al Pavelló Municipal d'Esports, davant el Salt B. Guanyar no els garanteix encara l'ascens matemàtic. Caldria esperar les derrotes del Cabrera contra el Cassà i del Quart amb el Boet Mataró. Aquests dos partits es juguen també demà dissabte. A continuació d'aquest informatiu, a la tertúlia esportiva, parlarem amb Lluís Feliu i amb el jugador Fernando Brazo.
Més bàsquet. Demà, a les quatre, el júnior masculí B del Club Esportiu Palamós s'enfronta a La Jonquera. Val a dir que el Pavelló Municipal acull demà, durant tot el matí, diferents competicions de bàsquet, corfball i voleibol, relacionades amb la Trobada Internacional d'Esport i Joventut que es fa aquest cap de setmana a Palamós.
Aquest cap de setmana també hi ha competició de vela. Es tracta de la vintena edició del Trofeu Gran Premi Joieria Quera, en la categoria de creuer. La prova, organitzada pel Club de Vela Palamós, es fa dissabte i diumenge.
Acabarem amb el campionat de Primera Comarcal de Bitlles Catalanes. Les jornades 19 i 20 es juguen aquest diumenge a Palafrugell, des de les deu del matí. Pel que fa als equips del Club de Bitlles Catalanes Palamós, aquests són els partits previstos.
Jornada 19.
El Caliu-Alls Secs Piquen B
Vila-romà-Pirates
Sant Joan-Torrent
Palamós-Vilabrú
Jornada 20.
Sant Joan-Vila-romà
Palamós-Pessebristes
El Caliu-Tramuntana
Jordi Condom 1
Jordi Condom 2
Totes les notícies:
24/04/2026 - Medi Ambient Palamós suspèn en qualitat de l'aire dels entorns escolars
Una campanya de l'entitat Ecologistes en Acció per mesurar els nivells de diòxid de nitrogen en...
24/04/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament millorarà més de 12.000 m2 de calçades i voreres
El Ple de l'Ajuntament de Palamós ha aprovat aquesta setmana incrementar fins als 800.000 euros la...
24/04/2026 - Política Govern i oposició topen per les ajudes a Progat
Els grups polítics de l'Ajuntament de Palamós van debatre a fons aquest dimarts passat en el Ple...
24/04/2026 - Serveis El creuer Seabourn Venture farà escala a Palamós aquest diumenge
Nova escala de creuer al port de Palamós, prevista per a aquest diumenge vinent. Anirà a càrrec...
24/04/2026 - Societat Jornades de portes obertes a la Llar d'infants municipal, abans de la preinscripció
La Llar d'infants municipal de Palamós 'L'Estel de mossèn Gumersind' programa dues jornades de...