19/03/2009 Societat
L’Ajuntament de Palamós ha concedit ja la llicència per a posar una instal•lació prefabricada polivalent al costat de la zona esportiva Josep Massot i Sais. La intenció és que aquest espai el pugui utilitzar preferentment el club local de judo i que també el faci servir la gent gran que vulgui fer una mica d’exercici.Ho explica el regidor d'Esports de l'Ajuntament de Palamós, Joan Curto.
CITA JOAN CURTO 1
Cal recordar, que l'Ajuntament de Palamós ha posat en marxa recentment un programa per fomentar la pràctica de l'activitat esportiva entre la gent gran del municipi. En aquest sentit, s'han fixat una sèrie d'itineraris aptes per fer-los caminant. Els usuaris, a més, podran fer tota una sèrie d'exercicis complementaris en el nou espai polivalent que es posarà a la zona esportiva que hi ha al costat del Nou Estadi. Aquesta instal·lació provisional ve a pal·liar una mica la falta d'equipaments esportius del municipi, segons el regidor Joan Curto.
CITA JOAN CURTO 2
L'Ajuntament de Palamós ha de redactar un pla director d'instal·lacions esportives municipals, amb la finalitat de tenir un recull de les necessitats a que haurà de fer front Palamós en els pròxims anys en aquest tema.
Joan Curto 1
Joan Curto 2
Totes les notícies:
10/09/2026 - Cultura Cants i danses populars, avui en la revetlla de la Diada a Palamós
A les 8 d'aquest vespre, Palamós farà la tradicional revetlla de la Diada Nacional de Catalunya....
10/09/2026 - Serveis El port concentra dues escales de creuer durant el cap de setmana
Després que l'escala de creuer prevista per a ahir dimecres no es va poder fer a causa de la...
10/09/2026 - Política JuntsxCat proposa dedicar un espai públic de Palamós a l'agermanament amb Rheda-Wiedenbrück
Junts per Catalunya, en l'oposició a l'Ajuntament de Palamós, vol que el municipi dediqui el nom...
10/09/2026 - Societat Palamós recollirà donacions de sang, aquest dissabte al passeig
Després del bon resultat que van tenir les 3 jornades de donació de sang i plasma que es van fer...
10/09/2026 - Cultura Les Braves fan el seu segon Bingo Musical per la Diada
Per segon any consecutiu, la colla Les Braves celebrarà demà la Diada de l'Onze de Setembre a...