Un noi ferit per l'impacte d'un balí.

13/03/2009 Successos


Un noi de 20 anys va resultar ferit ahir per l’impacte del tret d’una escopeta de balins. El noi, d’origen marroquí, assegura que es va trobar amb un grup de quatre joves, que el van disparar. La víctima va rebre l'impacte a l'abdomen i la van haver d'operar a l'hospital de Palamós.Cap a dos quarts de vuit del vespre, la Policia Local de Palamós va rebre una trucada des de la farmàcia Àlvarez, situada al carrer de Xaloc. Segons això, un noi s'havia presentat amb una ferida de bala a l'abdomen. Hi van anar patrulles de la Policia Local, dels Mossos d'Esquadra i efectius del Servei d'Emergències Mèdiques que van comprovar que, en realitat, es tractava de l'impacte d'un balí, un projectil utilitzat habitualment en armes d'aire comprimit.
El noi, d'origen marroquí i de vint anys d'edat, va ser traslladat a l'hospital de Palamós on encara està ingressat, després que el van haver d'operar perquè el projectil li havia perforat l'intestí. El ferit va explicar a la policia que, mentre anava pel carrer, es va topar amb un grup de quatre joves, vestits amb roba fosca i amb gorres. Segons aquest relat, un dels membres del grup duia un bat de beisbol i, un altre, una escopeta d'aire comprimit. Segons la víctima, aquest li va disparar sense més ni més.
Els efectius policials mobilitzats van fer una batuda a la recerca dels presumptes agressors però no van trobar ningú, segons ha informat avui la Policia Local de Palamós.

D'altra banda, aquesta matinada han entrat a robar al supermercat Maxi Dia, al costat de la carretera de Vall-llobrega. L'alarma de l'establiment ha sonat cap a tres quarts de dues de la matinada. Quan hi han arribat la Policia Local de Palamós i els Mossos d'Esquadra, s'han trobat que havien forçat el candau d'una de les portes d'entrada, que tot estava regirat i que, almenys, havien forçat dues caixes registradores. Els presumptes lladres ja havien fugit.



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...