05/03/2009 Serveis
Un dels fanals del passeig del Mar de Palamós.
Operaris de l’empresa que ha subministrat els nous fanals del passeig del Mar de Palamós, estan fent aquests dies feines de repàs de pintura. Tot i que fa poc que s’han posat, l’Ajuntament havia detectat que alguns d’ells s’estaven rovellant. Els fanals encara estaven en garantia i, per aquest motiu, s’ha exigit a l’empresa que els repari. Escoltem el regidor de Brigada d'Obres de l'Ajuntament de Palamós, Jordi Ors.
CITA JORDI ORS
Tots els fanals del passeig, des de la zona del brollador i fins al carrer d'Aragó, s'han anat canviant en el decurs d'aquests dos darrers anys. Encara no fa un any que es van posar els últims, alguns dels quals s'han hagut ara de repintar.
Jordi Ors
Totes les notícies:
27/04/2026 - Serveis Els pescadors de Palamós mantenen la facturació, tot i pescar menys gamba vermella
La facturació de la Confraria de Pescadors de Palamós es va mantenir força estable l'any passat,...
27/04/2026 - Medi Ambient Amics de les Illes Formigues diu que les anàlisis de les aigües de bany, no recullen tots els impactes de l'avaria a la depuradora
L'Associació Amics de les Illes Formigues considera que les anàlisis que està fent el Consorci...
27/04/2026 - Societat L'Ajuntament de Palamós vol recuperar el Centre Obert pel curs que ve
El Centre Obert de Palamós, situat al barri d'Es Pla, tornarà a funcionar a partir de l'inici del...
27/04/2026 - Serveis El Wind Surf fa la seva primera escala de l'any a Palamós
El veler de luxe Wind Surf fa avui dilluns la primera escala de les tres que té previstes aquest...
27/04/2026 - Política Pilar Arxé és la nova presidenta local de Junts per Catalunya
Junts per Catalunya a Palamós i Sant Joan ha renovat els càrrecs de la seva executiva local, i ha...