CiU vol un pla d'usos per a la nau dels cinquanta metres.

19/02/2009 Obres i Urbanisme


El regidor de CiU, Miquel Casagran.

El regidor de CiU, Miquel Casagran.

El regidor de Convergència i Unió a l’Ajuntament de Palamós, Miquel Casagran, creu que el futur espai de la nau dels cinquanta metres hauria de tenir un pla d’usos propi. Casagran diu que aquest espai concentrarà activitats molt diverses i que caldrà un instrument que les reguli.La recuperació de l'antiga nau de la Vincke és el projecte estrella de l'anomenat 'Pla Zapatero' a Palamós. Seran 902 mil euros destinats a millorar i adequar la nau com a sala polivalent d'usos culturals i esportius. Des de Convergència i Unió es demana que no s'aixequin falses expectatives. Miquel Casagran, regidor d'aquest grup, ho deia durant l'últim Ple municipal.
CITA MIQUEL CASAGRAN
Casagran es referia al fet que, disposant d'aquesta instal·lació, l'Ajuntament creu que l'Institut d'Ensenyament Secundari podria optar a tenir un cicle formatiu lligat a l'esport.
Recordem que la nau dels cinquanta metres pertanyia a l'empresa Vincke i va ser cedida al municipi quan aquesta va marxar del centre urbà. Des d'aleshores s'ha utilitzat com a magatzem i com a espai per als carrossaires del Carnaval de Palamós. Ara es proposa arranjar l'espai central de la nau. 2300 metres quadrats, dels quals 1700 quedaran com a espai diàfan per fer-hi activitats de lleure, culturals o esportives. En un extrem de l'espai s'hi ubicarà un escenari i a l'altre s'hi construiran uns vestidors, uns lavabos i un magatzem. També es canviarà tota la coberta, els tancaments, el paviment i es posen nous sistemes d'il·luminació i calefacció. El que no es toca és la part que hi ha al costat del carrer de la Indústria. Són 780 metres quadrats que queden per a una futura fase.


Miquel Casagran



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...